شناسهٔ خبر: 116971 - سرویس استان‌ها
نسخه قابل چاپ

مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای استان:

توزیع ۵۰هزار لیتر روغن موتور بین ناوگان حمل و نقل جاده‌ای استان قزوین آغاز شد

توزیع روغن موتور مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای استان قزوین از آغاز توزیع ۵۰هزار لیتر روغن موتور ناوگان حمل و نقل عمومی با نرخ مصوب دولتی در این استان خبر داد.

به گزارش پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی(راهداری قزوین)، جواد حق‌لطفی گفت:این اقدام به‌منظور  حمایت از رانندگان و مالکان ناوگان حمل و نقل برون‌شهری با نرخ مصوب دولتی برای تمام کامیون‌دارانی که دارای کارت ناوگان و کارت هوشمند فعال هستند آغاز شده است.

وی اضافه کرد: این مقدار روغن با همت و همکاری شرکت های بازرگانی تولید کننده روغن موتور در راستای تنظیم بازار و کنترل قیمت روغن موتور به خصوص روغن موتورهای دیزلی با هماهنگی سازمان های نظارتی در پایانه باربری توزیع می شود.

حق‌لطفی ادامه داد:مالکان خودروهای سنگین استان با استفاده از سهمیه اختصاص یافته در سامانه وزارت صنعت، معدن و تجارت می توانند روغن ها را با قیمت مصوب از عامل توزیع در پایانه باربری قزوین تهیه کنند.

مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای استان قزوین اظهار امیدواری کرد با ارائه خدماتی مانند توزیع روغن موتور با نرخ دولتی شاهد ارتقای شاخص های اقتصادی در حوزه صنعت حمل و نقل جاده‌ای باشیم.