شناسهٔ خبر: 11702 - سرویس مسکن و شهرسازی
نسخه قابل چاپ

نریمان در گفتگو با پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی خبر داد:

ایجاد نسل نو شهرها در منطقه مکران/ بررسی ساخت شهرهای جدید در مناطق مرکزی و شمالی/ ترغیب سرمایه‌گذاران بخش خصوصی با ارایه بسته‌های سرمایه‌گذاری اطمینان‌بخش

مصاحبه با نریمان معاون وزیر راه و شهرسازی و مدیرعامل شرکت مادرتخصصی عمران شهرهای جدید با اعلام ساخت شهرهای جدید در منطقه مکران در سواحل جنوبی کشور از مطالعه ساخت شهرهای جدید در مناطق مرکزی و شمالی کشور خبر داد و تاکید کرد: سرمایه‌گذاران بخش‌های خصوصی را با ارایه بسته‌های سرمایه‌گذاری اطمینان بخش ترغیب به سرمایه گذاری در این بخش خواهیم کرد.

محسن نریمان در گفتگو با خبرنگار پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی درباره احداث شهرهای جدید، مکان‌یابی و برنامه‌های شرکت مادر تخصصی عمران شهرهای جدید گفت: نسل نوی شهرهای جدید بیشتر در مناطق مکران در سواحل خلیج‌فارس همچون تیس، جاز، ‌پارسیان، تابناک، پارس و سیراف ایجاد می‌شوند.   

معاون وزیر راه و شهرسازی با اشاره به انجام مطالعات گسترده شرکت مادر تخصصی عمران شهرهای جدید در خصوص ایجاد شهرهای جدید افزود: در صدد هستیم با کمک شورای‌ عالی معماری و شهرسازی و معاونت معماری و شهرسازی وزارت راه و شهرسازی، مکان‌یابی و فعالیت‌های مطالعاتی ساخت شهرهای جدید را انجام داده تا به تدریج نسل نوی شهرهای جدید در مناطق نامبرده‌ شکل گیرد.

مدیرعامل شرکت مادر تخصصی عمران شهرهای جدید ادامه داد: علاوه بر مناطق نامبرده شده، برای ساخت شهرهای جدید در حال مطالعه بر روی مناطق مرکزی و شمالی ایران نیز هستیم.

نریمان تاکید کرد: در ساخت شهرهای جدید رویکرد ما این است که بخش خصوصی را فعال کرده و با مطالعات گسترده‌ای که توسط معاونت معماری و شهرسازی انجام می‌دهیم سرمایه‌گذاران را به فعالیت در ساخت این شهرها ترغیب کنیم. در راستای ترغیب بخش‌های خصوصی، شرکت عمران شهرهای جدید، برنامه‌ریزهای فراوانی کرده تا در همایش‌های سرمایه‌گذاری پیش‌رو بسته‌های سرمایه‌گذاری اطمینان‌بخشی را ارایه کند. /

نظر شما