شناسهٔ خبر: 117035 - سرویس استان‌ها
نسخه قابل چاپ

در کمیته عفاف و حجاب استان صورت گرفت؛

تقدیر از مجموعه راهداری و حمل و نقل جاده ای خراسان جنوبی در اشاعه فرهنگ عفاف و حجاب

کمیته عفاف و حجاب.jpg در کمیته عفاف و حجاب خراسان جنوبی از مجموعه راهداری و حمل و نقل جاده ای استان به واسطه فعالیت های موثر و ارسال گزارش و مستندات کامل در خصوص اشاعه عفاف و حجاب تقدیر شد.

به گزارش پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی در خراسان جنوبی ، کمیته عفاف و حجاب استان به ریاست معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار خراسان جنوبی برگزار شد.

سید محمدرضا طالبی، معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار خراسان جنوبی در این کمیته تصریح کرد: عفاف و حجاب موجب تحکیم بنیان خانواده می‌شود و ضمن ایجاد نشاط فردی و اجتماعی، کاهش آسیب‌های اجتماعی را به همراه دارد.

وی با بیان اینکه در زمینه انجام اقدامات فرهنگی و ترویج عفاف و حجاب نباید خیلی معطل اعتبارات باشیم، بیان کرد: باید در زمینه حجاب و عفاف و ترویج مسایل فرهنگی به سمت عمل گرایی و کارهای جدید، نو و اثرگزار پیش برویم.

معاون استاندار از دستگاه‌های اجرایی استان خواست، گزارش عملکرد خود را به صورت مکتوب و مستمر به مجموعه استانداری ارسال کنند.

در پایان جلسه از مجموعه راهداری و حمل و نقل جاده ای استان به واسطه فعالیت های موثر و ارسال گزارش و مستندات کامل در خصوص اشاعه عفاف و حجاب تقدیر به عمل آمد.

گفتنی است؛ بر اساس مصوبات این جلسه،  اداره‌ کل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای استان به منظور ترویج موضوع عفاف و حجاب جلسات اقنایی و ارشادی را ظرف یک ماه آینده با دفاتر شرکت‌های مسافربری برگزار کند.