شناسهٔ خبر: 117036 - سرویس استان‌ها
نسخه قابل چاپ

سرپرست اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده ای استان خبر داد:

بازگشت ۱۵۵۱ زائر اربعین حسینی به خراسان شمالی با ناوگان حمل و نقل عمومی طی ۳ روز

بازگشت زوار سرپرست اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده ای خراسان شمالی از بازگشت هزار و ۵۵۱ زائر اربعین حسینی از مرز مهران توسط ۴۹ دستگاه اتوبوس طی ۳ روز (۲۴ تا ۲۶ شهریور) به استان خبر داد.

به گزارش پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی(خراسان شمالی)، محمد مشتری گفت: از روز ۲۴ تا ۲۶ ماه جاری به ترتیب ۲۱، ۱۵ و ۱۳ دستگاه اتوبوس زائران اربعین حسینی استان را از مرز مهران به شهرستان های مختلف خراسان شمالی جابجا کرده اند.

وی با تاکید بر اجرای نرخ مصوب بلیت و نظارت بر این مهم افزود: ۳ اکیپ شامل ۱۶ نفر از همکاران این اداره کل، ۵ خودروی کمک دار و یک دستگاه تریلی در مرز مهران از خراسان شمالی به مرز مهران اعزام شده است.

وی خاطرنشان کرد: اکیپ های راهداری و حمل و نقل جاده ای خراسان شمالی به منظور تسهیل در روند جابجایی و ساماندهی حمل و نقل زائران در بازگشت از مراسم اربعین حسینی در مرز مهران مستقر هستند و تمام تلاش شان این است که زائران را در اسرع وقت به استان بازگردانند.

وی ادامه داد: همکاران ما تا پایان طرح جابجایی زائران اربعین حسینی برای تامین اتوبوس، ساماندهی و هماهنگی بازگشت زائران در مرز مهران مستقر هستند تا زوار حسینی بدون مشکل به استان بازگردند.