شناسهٔ خبر: 117041 - سرویس هوایی
نسخه قابل چاپ

مدیرکل فرودگاه‌های استان خراسان رضوی تاکید کرد:

لزوم افزایش دقت و سرعت در پروژه توسعه ترمینال داخلی فرودگاه مشهد

فرودگاه مشهد مدیرکل فرودگاه‌های استان خراسان رضوی بر لزوم دقت عمل و تسریع در انجام پروژه توسعه ترمینال داخلی فرودگاه مشهد تاکید کرد.

به گزارش پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی ، محمود امانی بنی مدیرکل فرودگاه‌های استان خراسان رضوی بر لزوم دقت عمل و تسریع در انجام پروژه توسعه ترمینال داخلی فرودگاه مشهد تاکید کرد.

امانی بنی اظهار کرد: با توجه به اینکه حفظ کیفیت کار، مصالح و تجهیزات در اولویت است اما تسریع در مراحل اجرایی پروژه نیز نکته مهمی است که باید در دستورکار قرار بگیرد.

وی در ادامه با اشاره به وضعیت زیرساخت‌ها و تاسیسات فنی ساختمان مذکور خاطرنشان کرد: تمامی استانداردها در جریان مراحل احداث پروژه باید رعایت شود.

مدیرکل فرودگاه‌های استان خراسان رضوی ضمن توضیح بیشتر در خصوص طرح توسعه ترمینال داخلی فرودگاه مشهد گفت: این پروژه در فاز ابتدایی؛ در دو طبقه با کاربری ترمینالی احداث می شود و طبقه همکف و طبقه  اول این ساختمان به ترمینال پروازهای داخلی فعلی متصل خواهد شد.

به گزارش شرکت فرودگاه‌ها؛ امانی بنی تصریح کرد: با اجرایی شدن این پروژه حدود ۱۲ هزار مترمربع به فضای ترمینال پروازهای داخلی فرودگاه مشهد اضافه خواهد شد.