شناسهٔ خبر: 117049 - سرویس استان‌ها
نسخه قابل چاپ

رئیس اداره مدیریت راه‌های استان خبر داد:

ثبت بیش از ۱۰ میلیون تردد در جاده های مازندران

مازندران- ترافیک رئیس اداره مدیریت راههای اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده ای مازندران از ثبت بیش از ۱۰ میلیون ۴۳۵ هزار تردد درسطح محورهای استان در ایام اربعین حسینی خبر داد.

به گزارش پایگاه خبری وزارت راه و شهر سازی از مازندران ،محسن هاشمی خاطر نشان کرد: برابرآماربدست آمده از۱۰۶سامانه تردد شماری منصوب درمحورهای استان مازندران طی ایام متاثر از تعطیلات اربعین سال جاری بیش از ۱۰ میلیون ۴۳۵ هزار تردد از انواع وسایل نقلیه در جاده های استان ثبت شده است که این میزان از تردد حاکی از افزایش ۸ درصدی تردد نسبت به میانگین تردد در شهریور ماه( روزهای قبل از تعطیلات اربعین) می باشد.

هاشمی افزود: تردد در محور های مواصلاتی استان مازندران با استان های مجاور نیز طی ایام تعطیلات اربعین به بیش از ۱ میلیون و دویست هزار تردد رسیده است که رشدی بیش از  ۱۶ درصد نسبت به ایام قبل از تعطیلات اربعین داشته است.

وی ادامه داد: روز پنجشنبه ۲۴ شهریور سال جاری پر تردد ترین روز در محور های مواصلاتی در طی ایام  منتهی به تعطیلات اربعین بوده است که در این روز بیش از ۲۵۹ هزار وسیله نقلیه در محور های مواصلاتی استان از جمله محور های سوادکوه ، هراز و کندوان تردد داشته اند.

رئیس اداره مدیریت راههای اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده ای استان گفت: طی این مدت۴۸ هزار ۲۶۶تماس با سامانه تلفن گویای ۱۴۱ اداره مدیریت راهها از طرف مردم گرفته شده که نزدیک به ۳ هزار تماس آن مستقیما توسط اپراتورها پاسخ داده شده و راهنمایی لازم به کاربران جاده ای محترم داده شده است .