شناسهٔ خبر: 11712 - سرویس مسکن و شهرسازی
نسخه قابل چاپ

مهرآبادی خبر داد:

زمان تحویل ۲۵ هزار واحد مسکن مهر پردیس/ افزایش تسهیلات تمام واحدهای مسکن مهر

احمد اصغری مهرآبادی قائم‌مقام وزیر راه و شهرسازی در طرح مسکن مهر، از زمان تحویل ۲۵ هزار واحد مسکن مهر پردیس خبر داد.

به گزارش خبرنگار پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی، احمد اصغری‌مهرآبادی با بیان اینکه ۲۱ هزار واحد مسکن مهر در شهر جدید پردیس آماده و تکمیل شده است، ادامه داد: این واحدها فاقد خدمات زیربنایی هستند، وزارت نیرو در این‌باره وعده داده که انشعاب آب ۲۵ هزار واحد مسکن مهر را تا پایان سال تکمیل کند اما این واحدها به مرور به متقاضیان تحویل داده می‌شود.

وی در ادامه افزود: فاز ۱۱ پردیس از جمله فازهای اولویت‌دار برای تحویل به متقاضیان است که در تلاشیم واحدهای آماده شهرهای جدید را تا دهه فجر به متقاضیان تحویل دهیم.

قائم‌مقام وزیر راه و شهرسازی در طرح مسکن مهر علت اعلام ضرب‌الاجل به متقاضیان مسکن مهر پردیس  تا شهریورماه را برای تکمیل آورده خود گفت: بخشی از خدمات مسکن مهر پردیس با فروش اراضی و تسهیلات بانکی و بخشی دیگر باید با آورده‌های مردم تکمیل شود که در این زمینه از متقاضیان خواسته‌ایم در مهلت مقرر باقیمانده آورده خود را پرداخت کنند.

وی از عدم افزایش قیمت مسکن مهر خبر داد و تاکید کرد: هیچ دستورالعمل دیگری مبنی بر افزایش قیمت مسکن مهر در دستور کار نیست و تمام قیمت‌ها طبق دستورالعمل شماره سه از متقاضیان دریافت خواهد شد.

این مقام مسئول وزارت راه و شهرسازی همچنین در خصوص افزایش تسهیلات مسکن مهر از ۲۵ میلیون به ۳۰ میلیون تومان برای تمامی واحدهای مسکن مهر اظهار کرد: با موافقت ریاست جمهوری این موضوع در هفته‌های آتی و بدون نوبت توسط شورای پول و اعتبار بررسی خواهد شد./

نظر شما