شناسهٔ خبر: 11725 - سرویس استان‌ها
نسخه قابل چاپ

به منظور رفع مشکل راه‌های استان در فصل سرما برگزار شد:

نشست شوراي راهداري استان البرز به میزبانی طالقان

جلسه شورای راهداری مهم‌ترين مشكل مديريت راهداري در استان البرز كمبود نيرو و ماشين آلات است كه اميدواريم تا قبل از فرارسيدن فصل سرما این مشکل برطرف شد.

به گزارش پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی به نقل از روابط عمومي اداره كل راه وشهرسازي البرز، مدير روابط عمومي راه وشهرسازي استان با اعلام این خبر گفت: با توجه به نزديك شدن فصل پاييز و شروع فصل سرما مديريت راهداري اداره كل راه وشهرسازي استان البرز جلسه اي با حضور مديريت ها و رؤساي ادارات شهرستان ها به ميزباني اداره راه وشهرسازي شهرستان طالقان برگزار كرد.

حسین رحمت پور در ادامه گفت: در اين جلسه رؤساي ادارات شهرستان ها مشكلات حوزه استحفاظي خود را مطرح کردند. مهمترين مشكل مديريت  راهداري در البرز كمبود نيرو و ماشين آلات است كه اين موضوع به مدير كل راه وشهرسازي استان مطرح شده كه اميدواريم  قبل از فرارسيدن فصل سرما حل شود.

عباس صفري مدیریت راهداری نیز گفت: نمك و شن براي تمامي راهدارخانه ها به اندازه كافي تدارك ديده شده تا در زمان وقوع برف راهداران با كمبود نمك و شن مواجه نشوند .

جلسه شوراي راهداري به ميزباني اداره راه و شهرسازي شهرستان طالقان برگزار شد .در اين جلسه مديران توسعه منابع و حراست اداره كل  راه و شهرسازی استان نیز حضور داشتند./

نظر شما