شناسهٔ خبر: 11726 - سرویس استان‌ها
نسخه قابل چاپ

معاون عمراني استانداري البرز خبر داد:

افتتاح بیش از هفت هزار واحد مسكن مهر در استان تا آبان ماه

جلسه شورای تامین البرز معاون فني و عمراني استانداري البرز گفت :کمتر از دو ماه دیگر هفت هزار و ۵۰۰ واحد مسكن مهر در استان البرز باحضور مقامات كشوري و استاني به بهره برداي خواهد رسيد.

به گزارش پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی به نقل از روابط عمومي اداراه كل راه وشهرسازي البرز، هیربد معصومي در جلسه شوراي تأمين استان که در محل استانداري  و با حضور اعضای شوراي مسكن برگزارشد با اعلام این خبر گفت :يكي از مشكلاتي كه اداره كل راه وشهرسازي و بانك مسكن با آن روبه رو است تحویل نگرفتن دفترچه اقساط توسط متقاضياني است كه در حال حاضر در مسكن هاي مهر ساكن هستند و از گرفتن دفترچه قسط ممانعت مي كنند.

در اين جلسه که  رضا شاكرمي دادستان عمومي وانقلاب كرج نيز مهمان ويژه جلسه شوراي مسكن بود حسن باقرنيا دبير شوراي مسكن استان البرز و داریوش حسيني مدير مسكن و ساختمان اداره كل راه و شهرسازي استان گزارشي از اقدامات صورت گرفته در خصوص مسكن استان البرز ارائه دادند.

معاون فني و عمراني استانداري البرز در پايان اين جلسه گفت:با توجه به اينكه هفت هزار و ۵۰۰ واحد مسكن مهر در البرز آماده افتتاح و تحويل به متقاضيان است،به دستور استاندار البرز جلسه اي در خصوص بررسي مشكلات پروژه هاي مسكن مهر قبل از افتتاح برگزار تا واحد هاي تحويل شده بدون هيچ مشكلاتي تحويل متقاضيان داده شود.

معصومي در ادامه افزود: در اين جلسه مشكلات دستگاه هاي خدمات رسان اعم از آب ،برق،گاز مورد بررسي قرار گرفت./

نظر شما