شناسهٔ خبر: 117327 - سرویس ریلی
نسخه قابل چاپ

حمل‌ونقل ریلی در هفته‌ای که گذشت؛

پیش فروش بلیت قطارهای مهرماه از فردا/راه‌اندازی ۴ رام قطار مسافری فوق‌العاده در مسیر تهران-مشهد

قطار اربعین از مهم‌ترین اخبار در حوزه حمل‌و نقل‎ ریلی هفته گذشته می‌توان به پیش فروش بلیت قطارهای مهرماه از فردا و راه‌اندازی ۴ رام قطار مسافری فوق‌العاده در مسیر تهران-مشهد اشاره کرد.

به گزارش خبرنگار پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی، اهم اخباری که در هفته گذشته در حوزه حمل و نقل ریلی به وقوع پیوست، به شرح زیر است:

پیش فروش بلیت قطار برای یک ماه آینده

پیش فروش بلیت قطارهای مسافری برای بازه زمانی ۱۱ مهر تا ۱۰ آبان ماه، از شنبه دوم مهرماه آغاز می‌شود.

تمدید مدت زمان ارسال فراخوان طرح‌های تحقیقاتی و پژوهشی معاونت حمل و نقل

مدیرکل دفتر طرح جامع معاونت حمل و نقل وزارت راه و شهرسازی از تمدید مدت زمان ارسال اسناد فرخوان طرح‌های تحقیقاتی و پژوهشی خبر داد.

راه‌اندازی ۴ رام قطار مسافری فوق‌العاده در مسیر تهران-مشهد/فروش بلیت از امروز

به مناسبت ایام سوگواری رحلت پیامبر اکرم(ص) و شهادت امام حسن مجتبی(ع) و شهادت امام رضا(ع) در هفته آتی، چهار رام قطارمسافری به طور فوقالعاده در مسیر تهران-مشهد  راه‌اندازی خواهد شد.

تاکید رئیس جمهور بر تکمیل هرچه سریع‌تر پروژه ریلی بصره- شلمچه

رئیس جمهور در دیدار با نخست ‌وزیر عراق با اشاره به سخنان وی درباره لزوم تسریع در تکمیل پروژه مسیر ریلی بصره به شلمچه اظهار کرد: رفع گره کوچک این پروژه و تکمیل سریع‌تر آن نتایج و دستاوردهای عظیمی در گسترش تعاملات و همکاری‌های دوجانبه و نیز تسهیل تردد زائران به اماکن مقدسه دو کشور خواهد داشت.

اختصاص سه رام قطار فوق‌العاده برای بازگشت زائران اربعین حسینی

با هدف پاسخگویی مناسب به افزایش تقاضا برای بازگشت زائران، شرکت راه‌آهن جمهوری اسلامی، علاوه بر قطارهای فوق العاده قبلی سه رام قطار فوق‌العاده برای مسیر خرمشهر – مشهد اختصاص داد.

ایجاد دفتر مشترک ایران و قطر برای گسترش همکاری‌های حمل‌ونقل میان دو کشور/افزایش ۲۰ درصدی حمل‌ کالا از ایران به قطر در ۶ ماهه نخست امسال

وزیر راه وشهرسازی کشورمان از تفاهم با وزیر حمل‌ونقل قطر برای ایجاد دفتر مشترک میان دو کشور با هدف توسعه روابط حمل‌ونقل و رفع آنی مشکلات در این حوزه خبر داد.

بازدید دبیر اجرایی ستاد اربعین از پایانه‌های مرزی

دبیر اجرایی و نماینده تام الاختیار وزیر راه و شهرسازی در ستاد اربعین به منظور بررسی نحوه خدمت‌رسانی به زوار اربعین حسینی، از پایانه‌های مرزی بازدید کرد.