شناسهٔ خبر: 117392 - سرویس استان‌ها
نسخه قابل چاپ

توسط اداره کل راهداری و حمل ونقل جاده ای استان کرمانشاه صورت می پذیرد؛

عملیات روکش آسفالت جاده گیلانغرب به سرپل‌ذهاب با ۱۲ میلیارد تومان اعتبار

کرمی - مدیر کل کرمانشاه مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده ای استان کرمانشاه با اشاره به پیگیری های نماینده مردم شهرستان های غربی استان کرمانشاه در انعقاد قرارداد ۱۰۳ میلیارد تومانی با وزارت راه و شهرسازی به منظور آسفالت راه های مواصلاتی سه شهرستان قصرشیرین، سرپل ذهاب و گیلانغرب گفت: با اجرای این طرح شاخص آسفالت راه ها در شهرستان های غربی استان به شاخص استاندارد می رسد.

به گزارش پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی(کرمانشاه)فریبرزکرمی با اشاره به پیگیری های نماینده مردم شهرستان های غربی استان کرمانشاه در انعقاد قرارداد ۱۰۳ میلیارد تومانی با وزارت راه و شهرسازی به منظور آسفالت راه های مواصلاتی سه شهرستان قصرشیرین، سرپل ذهاب و گیلانغرب گفت: با اجرای این طرح شاخص آسفالت راه ها در شهرستان های غربی استان به شاخص استاندارد می رسد.

وی با بیان اینکه روکش آسفالت راه های اولویت دار در سه شهرستان به اتمام رسیده است، افزود: عملیات اجرایی پروژه های در دست اقدام با به کارگیری ۹ اکیپ در حال انجام است که شامل روکش آسفالت بهسازی خط کشی و تجهیز راه ها به تابلو ها و علائم راهنمایی است.

او ادامه داد: پروژه روکش آسفالت جاده گیلانغرب به اسلام آبادغرب در محور چله هم پس از برطرف شدن موضوع اختلاف حقوقی آن عملیاتی خواهد شد.

شهریار حیدری نماینده مردم قصرشیرین، سرپل ذهاب و گیلانغرب در مجلس شورای اسلامی با حضور در محل عملیات روکش آسفالت جاده گیلانغرب به سرپل ذهاب در محور نسار به دیره به طول ۱۰ کیلومتر و با ۱۲ میلیارد تومان اعتبار در دست اقدام است و به زودی‌ به اتمام می رسد افزود: با اتمام این پروژه امکان دسترسی پنج روستا در محدوده نسار دیره از توابع شهرستان گیلانغرب به سمت گیلانغرب و سرپل ذهاب را تسهیل می بخشد.

وی اظهار داشت: این پروژه با اعتبار ۱۲ میلیارد تومان از محل اعتبارات ملی و در قالب تفاهم نامه بین وزارت راه و شهرسازی انجام شده است.

نماینده مردم قصرشیرین، سرپل ذهاب و گیلانغرب در مجلس شورای اسلامی گفت: عملیات روکش آسفالت جاده گیلانغرب به قصرشیرین در محور قاسم آباد نیز طی روزهای آینده انجام خواهد شد.

حیدری اضافه کرد: محور ارتباطی مله نی در گیلانغرب هم به طول ۱۶ کیلومتر تامین اعتبار شده ضمن اینکه کمیسیون ماده ۲۳ وزارت راه وشهرسازی با ارتقاء جاده گیلانغرب به اسلام آباد غرب به درجه یک نیز موافقت کرده است.

او اضافه کرد: با ارتقای این جاده برای  نگهداری آن از این پس هرساله  عتبارات ملی لحاظ می شود و ۸۰ میلیارد تومان اعتبار ملی نیز برای تکمیل احداث راه گیلانغرب به سومار اختصاص یافته است.

انتهای پیام/