شناسهٔ خبر: 117397 - سرویس استان‌ها
نسخه قابل چاپ

در بازه زمانی یکم تا ۳ مهرماه انجام شد؛

اعزام بیش از ۵ هزار نفر زائر استان سیستان و بلوچستان توسط ناوگان حمل و نقل عمومی به  مشهد مقدس

ناوگان اتوبوسی سیستان وبلوچستان مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده ای استان سیستان و بلوچستان از اعزام تعداد ۵هزارو ۳۱نفرزائر در ایام دهه پایانی ماه صفر از شهرهای شمالی این استان به مشهدمقدس خبرداد.

به گزارش پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی (سیستان و بلوچستان)، ایوب کرد اظهار داشت:این میزان زائر از اول مهرماه سالجاری لغایت سوم مهرماه،توسط ۲۰۲ دستگاه اتوبوس به مشهد مقدس اعزام شدند.

وی ادامه داد:با توجه به سالروز رحلت پیامبر اکرم (ص)وشهادت امام حسن مجتبی(ع)و همچنین سالروزشهادت علی بن موسی الرضا (ع)،شاهد افزایش سفرهای جاده ای به مقصد مشهد مقدس بوده ایم، از این‌رو به کلیه شرکت ها و موسسات مسافربری استان اعلام گردیده تا با تمام توان خود نسبت به جابجایی زائرین حرم رضوی اقدام نمایند.

مدیر کل راهداری و حمل و نقل جاده ای استان افزود:شایان ذکر است با توجه به تعیین این اداره کل به عنوان معین استان های خراسان جنوبی و گلستان وبه منظور تامین ناوگان،درمجموع تعداد ۲۷دستگاه اتوبوس دراختیار استان های مذکور قرار گرفته است.

کرد درپایان یادآورشد: جهت تسهیل در بازگشت زائرین،امکان خرید بلیط برگشت برای زائرانی که از تاریخ اول مهرماه سالجاری لغایت ۹ مهرماه قصد سفر یه مشهد مقدس و زیارت بارگاه منور رضوی (ع) را دارند از طریق شرکت های مسافربری در مبدا فراهم شده است.