شناسهٔ خبر: 11741 - سرویس وزارتی
نسخه قابل چاپ

رییس سازمان مدیریت و برنامه ریزی خبر داد:

اختصاص ۶ هزار و ۸۰۰ میلیارد تومان برای طرح‌های عمرانی

محمد باقر نوبخت معاون رییس جمهوری و رییس سازمان مدیریت و برنامه ریزی گفت که دولت تا کنون ۶ هزار و ۸۰۰ میلیارد تومان برای طرح های عمرانی سرمایه گذاری کرده است.

به گزارش پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی، محمدباقر نوبخت صبح پنجشنبه در حاشیه بازدید از پروژه احداث قطعات دوم و سوم بزرگراه همت تا کرج، در گفت و گو با خبرنگاران تصریح کرد: با توجه به اهمیت منابع آبی کشور، دو هزار و ۱۰۰ میلیارد تومان برای مهار آب های مرزی تخصیص یافته است.

رییس سازمان مدیریت و برنامه ریزی کشور همچنین تصریح کرد که تا هفته آینده هزار میلیارد تومان دیگر برای طرح های عمرانی پرداخت می شود.

وی یاد آورشد: یکی از نگاه های ویژه دولت پیشرفت هر ماه نسبت به ماه قبل و هر سال نسبت به سال قبل است و امیدواریم آثار توسعه عمران و پیشرفت دیده شود.

رییس سازمان مدیریت و برنامه ریزی کشور گفت: رشد ۳ درصدی ایجاد شده در اقتصاد نیز معلول توجه دولت به موضوعات و برنامه های عمرانی است.

معاون رییس جمهوری همچنین گفت که اجرای این طرح های عمرانی که نگاه ویژه دولت را در بحث اشتغال نشان می دهد، باعث عمران و آبادانی کشور می شود.

در جریان بازدید از پروژه احداث قطعات دوم و سوم بزرگراه همت تا کرج که سید حمید طهایی استاندار البرز نیز در آن حضور داشت، نوبخت گفت که دولت مصمم به اتمام این پروژه تا هفته دولت سال ۹۵ است و اعتبارات مربوط به این پروژه به طور ۱۰۰ درصد تخصیص می یابد.

برچسب‌ها:

نظر شما