شناسهٔ خبر: 117495 - سرویس استان‌ها
نسخه قابل چاپ

به زودی؛

۶.۵ کیلومتر از باند دوم برزک کاشان ورکان بهره برداری می شود

محسن قدیری - اصفهان رئیس اداره نظارت بر ساخت راهها اداره کل راه و شهرسازی استان اصفهان گفت: با تلاش های بعمل آمده ۵  کیلومتر از باند دوم برزک کاشان ورکان در ماه جاری (مهرماه ۱۴۰۱) زیر بار ترافیک می‌رود.

به گزارش پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی (اصفهان)؛ محسن قدیری رئیس اداره نظارت بر ساخت راهها اداره کل راه و شهرسازی استان اصفهان اظهار داشت: یکی از پروژه های راهسازی حائز اهمیت این اداره‌کل در شمال استان اصفهان، احداث باند دوم محور کاشان – برزک – ورکان است.  

 وی بیان داشت: در محور کاشان- برزک- سه راهی موته نیز عملیات اجرایی ۱۵ کیلومتر از مسیر در حال اجرا بوده و بزودی به بهره برداری می‌رسد.  

 رئیس اداره نظارت بر ساخت راهها اداره‌کل راه و شهرسازی استان اصفهان با اشاره به اینکه چندین تقاطع غیر هم سطح در این محور وجود دارد که در اولویت بعدی، اجرایی می‌شود اذعان داشت: طول مسیر حدفاصل روستای بارونق تا سه راهی شهر برزک ۲۳ کیلومتر است که در بهمن ماه سال ۱۳۹۷ قراردادی با مبلغ ۱۸۰ میلیارد ریال برای تکمیل بخش‌هایی از آن منعقد شد.  

 وی افزود: تا کنون ۱۰ کیلومتر از آن در حال اجرا بوده و این میزان از پروژه دارای پیشرفت فیزیکی ۹۰ درصدی است.  

 قدیری در خصوص احجام به کار رفته در این پروژه عنوان کرد: ۶۱۱ هزار مترمکعب خاکبرداری، ۳۰۰ هزار و ۵۰۰ مترمکعب خاکریزی، ۳۵ هزار و ۸۰۲ مترکعب زیراساس و ۴۴ هزار و ۷۵۰ مترمکعب اساس برای پروژه اجرا شده است.  

 وی افزود: یکهزار و ۵۰۰ مترمربع احداث ابنیه فنی (آبروهای با دهانه بزرگتر از دو متر) و ۲۴ هزار تن آسفالت در این پروژه به کار رفته است.  

 رئیس اداره نظارت بر ساخت راهها اداره‌کل راه و شهرسازی استان اصفهان خاطرنشان کرد: با تلاش های بعمل آمده در راستای تردد ایمن مسیر کاشان – برزک – ورکان، در حال حاضر ۶.۵ کیلومتر از پروژه تکمیل شده است که به زودی در ماه جاری به بهره برداری می رسد.