شناسهٔ خبر: 11751 - سرویس هوایی
نسخه قابل چاپ

مه آبادی در کرمان مطرح کرد:

تمرکز بر نوسازی معطوف به ایمنی فرودگاه‌ها/ آغاز طرح تحول خدمات رسانی به مسافران هوایی

رحمت الله مه آبادی مدیر عامل شرکت فرودگاه های کشور از بازسازی عوامل پروازی فرودگاه بین المللی کرمان خبر داد و گفت: عملیات اجرایی این پروژه بین ۲۰ تا ۲۵ میلیارد تومان اعتبار نیاز دارد که مناقصه اجرایی آن در آینده ای نزدیک آغاز خواهد شد.

به گزارش خبرنگار پایگاه وزارت راه و شهرسازی، رحمت اله مه آبادی امروز پنج‌شنبه ۱۹ شهریور در مراسم آغاز عملیات ساخت ترمینال مسافری جدید فرودگاه بین المللی کرمان ضمن اعلام این خبر اظهار کرد: ترمینال جدید این فرودگاه با مساحت ۱۸ هزار متر مربع و به روش سرمایه گذاری BLT (اجاره به شرط تملیک) با سرمایه گذاری شرکت هواپیمایی ماهان احداث خواهد شد.

وی با بیان اینکه با ساخت ترمینال جدید در فرودگاه بین المللی کرمان ظرفیت مسافری این فرودگاه را به ۲/۵ میلیون مسافر در سال افزایش می یابد گفت: امیداریم با توسعه خدمات رسانی به مردم در فرودگاه ها که یکی از اولویت های وزارت راه و شهرسازی است تحولی در این بخش ایجاد کنیم.

وی گفت: طی سه دهه گذشته توسعه فیزیکی فرودگاه ها همواره در دستور کار بوده اما به واسطه اینکه به نگهداری زیرساخت های فرودگاهی توجهی نشده بخش عمده ای از زیرساخت های فرودگاهی وضعیت مناسبی ندارند که امیدواریم با تأکیدات وزیر راه و شهرسازی به نوسازی های معطوف به ایمنی در فرودگاه ها متمرکز شویم.

مه آبادی افزود: نکته دیگر در مدیریت فرودگاهی، خدمات رسانی به مردم و ارتقای سطح خدمات است که در این راستا طرح تحول خدمات رسانی به مسافران از هفته دولت و به صورت پایلوت در دو فرودگاه بین المللی مهرآباد به عنوان پرترافیک ترین فرودگاه و فرودگاه مشهد آغاز شد که امیدواریم با اهمیت توسعه و پاس داشت حقوق شهروندی سطح ارائه خدمات را افزایش دهیم.

مدیر عامل شرکت فرودگاههای کشور ادامه داد: همکاران ما در این شرکت به فرودگاه های مختلف اعزام شدند تا سطح خدمات فرودگاه ها را ارزیابی کنند تا در آینده شاهد ارتقای سطح خدمات در فرودگاه ها باشیم./

نظر شما