شناسهٔ خبر: 117520 - سرویس استان‌ها
نسخه قابل چاپ

مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده ای آذربایجان غربی : 

دیدار با خانواده شهدا موجب تجدید روحیه برای خدمت به مردم است 

دیدار با خانواده شهدای آذربایجان غربی  مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده ای آذربایجان غربی در دیدار با جمعی از خانواده شهدا،  جانبازان و ایثارگران گفت: دیدار با خانواده شهدا موجب تجدید روحیه برای خدمت به مردم می‌شود. 

به گزارش پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی (آذربایجان غربی)، با عنایت به فرارسیدن هفته دفاع مقدس و در راستای اجرای بهینه طرح سپاس و تجلیل و تکریم از ارزش‌های والای ایثار و شهادت در جامعه و نیز با توجه به تاکید استاندار آذربایجان غربی و رئیس ستاد بزرگداشت چهل و دومین سالگرد هفته دفاع مقدس ، مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده ای آذربایجان غربی به همراه رئیس حراست و جمعی دیگر از مسئولین این اداره کل به دیدار تعدادی از خانواده های شهدا ، جانبازان و ایثارگران شهرستان ارومیه رفتند. 

پیمان آرامون مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده ای آذربایجان غربی در این دیدار ها با اشاره به اینکه دیدار با خانواده معظم شهدا،  جانبازان و ایثارگران برای مسئولان یک افتخار و فرصتی مغتنم و موجب تجدید روحیه برای خدمت به مردم است، خاطرنشان کرد: خانواده شهدا و ایثارگران مقام والایی در پیشگاه خداوند متعال دارند.

وی افزود: خانواده شهیدان با اهدای بهترین عزیزان خود در راه دفاع از انقلاب و کشور کار بزرگ و عظیمی را انجام دادند و امنیت و آرامش امروز کشور حاصل خون و ایثارگری این عزیزان است.

آرامون ادامه داد: خانواده شهدا ، جانبازان و ایثارگران گلچین باغ بهشت هستند و امیدواریم ما نیز  بتوانیم به وظایف خود به درستی عمل کنیم و با خدمت به مردم در قیامت شرمنده شهدا نباشیم.

 گفتنی است در این دیدارها با اهدای هدایایی به خانواده های شهیدان سیدعلی لاهوت قره باغ و عسگر محمدی برنج آباد و نیز جانباز گرانقدر جنگ تحمیلی احمد روشنی از مقام شامخ این عزیزان تجلیل بعمل آمد.