شناسهٔ خبر: 117542 - سرویس استان‌ها
نسخه قابل چاپ

مدیرکل راه و شهرسازی استان اردبیل :

پروژه های چشمگیری در حوزه راه استان در حال اجرا است

محبوب حیدری مدیرکل راه و شهرسازی استان اردبیل مدیرکل راه و شهرسازی استان اردبیل گفت: در تمامی شهرستان های استان اردبیل پروژه های چشمگیری در حوزه راه استان در حال اجرا است.

به گزارش پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی ( استان اردبیل ) ، محبوب حیدری مدیرکل راه و شهرسازی استان اردبیل با اعلام این مطلب اظهار کرد: احداث بزرگراه در محور های استان اردبیل از شمال تا جنوب استان از اولویت های مهم اداره کل راه و شهرسازی است.

وی محقق شدن اهداف این اداره کل در اجرای پروژه های فعال راه را حاصل تلاش و پیگیری ها و همت همه مسئولان استانی دانست و گفت : تمام تلاش و برنامه ریزی ما بر این است تا از این مقدار پروژه بزرگراهی که در دست احداث داریم امسال ۵۰ کیلومتر دیگر نیز به طول بزرگراه های استان اضافه کنیم.

مدیرکل راه و شهرسازی استان اردبیل با اشاره به احداث ۳۰۰ کیلومتر پروژه بزرگراهی در استان اردبیل افزود : در برخی از محورها مطالبات پیمانکاران سنگین و جلوتر از آن حرکت می کند و امیدواریم با تامین اعتبارات لازم و تزریق آنها به پروژه ها پیمانکاران با انگیزه کافی بتوانند در موعد مقرر ، قرارداد کاری را به اتمام برسانند.

حیدری با تقدیر از تلاش های فداکارانه و شبانه روزی پیمانکاران ادامه داد : به همت ، توان و پشتکار مالی پیمانکاران پروژه‌های راهسازی علیرغم مطالبات آنها همه پروژه ها در استان اردبیل فعال است.

وی گفت: تمام تلاش و برنامه ریزی ما بر این است تا از این مقدار پروژه بزرگراهی که در دست احداث داریم امسال ۵۰ کیلومتر دیگر نیز به طول بزرگراه های استان اضافه کنیم .

حیدری با اشاره به اینکه با افزایش تعداد پیمانکاران در تمامی محورها جبهه های کاری ایجاد شده افزود :  در تمامی شهرستان های استان اردبیل پروژه های چشمگیری در حوزه راه استان در حال فعالیت است.