شناسهٔ خبر: 117559 - سرویس استان‌ها
نسخه قابل چاپ

نماینده مردم زنجان و طارم در مجلس:

زنجان در اجرای تولید مسکن ملی در سطح کشور پیشرو است/ کیفیت و استانداردهای خوب واحدهای مسکونی

نماینده مصطفی طاهری از زنجان نماینده مردم زنجان و طارم در مجلس، با بیان اینکه استان زنجان در اجرای تولید مسکن ملی در سطح کشور پیشرو است،گفت: این طرح در استان با سرعت خوبی جلو می‌رود.

به گزارش خبرنگار پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی (زنجان)،مصطفی طاهری  در بازدید از پروژه‌های مسکن ملی در زنجان،با بیان اینکه احداث حدود ۱۷ هزار واحد مسکونی در استان زنجان شروع شده و امسال ۲۰۰ واحد آماده تحویل می‌شود،گفت: طی سال آینده هم حدود ۳۰ هزار واحد و در سال ۱۴۰۳ نیز تمام ۱۷ هزار واحد تکمیل خواهد شد.

وی ابراز داشت: استان زنجان در اجرای تولید مسکن ملی در سطح کشور پیشرو است و این طرح در استان با سرعت خوبی جلو می‌رود.

نماینده مردم زنجان  و طارم در مجلس،با بیان اینکه مراجعات مردمی در خصوص مسکن‌های اقدام ملی و طرح جهش تولید زیاد است،گفت: در خصوص این مسکن‌ها به میزان‌های متخلف اقساط پرداخت شده است.

طاهری با اشاره به اینکه کشور طی سال‌های اخیر با تورم جدی روبه‌رو بوده و قراردادهای ساخت نیز متناسب با تورم افزایش داشته  است،ابراز داشت: با وجود تورم تمام هزینه‌ها از جمله زمین، هزینه اجرای زیرساخت پروژه ها  را دولت متحمل شده است.

وی با ابراز خرسندی از اینکه مسکن‌های ملی در استان زنجان از کیفیت و استانداردهای خوبی برخوردار است،تاکید کرد: قیمت مسکن ملی قابل مقایسه با مسکن‌های شخصی‌ساز نیست و تلاش خواهیم کرد قیمت مسکن با وجود تقاضای متقاضیان افزایش پیدا نکند.

نماینده مردم زنجان و طارم در مجلس شورای اسلامی افزود: برای اینکه قیمت مسکن، جهش‌های غیرواقعی نداشته باشد، نیازمند نظارت مجلس است و امیدواریم قیمت تمام شده مسکن برای متقاضیان با حداقل قیمت ممکن باشد.