شناسهٔ خبر: 117562 - سرویس استان‌ها
نسخه قابل چاپ

رئیس اداره راهداری و حمل و نقل جاده ای شهرستان مهاباد خبر داد:

 نصب ۳۱۰ عدد گاردریل در محورهای مواصلاتی شهرستان مهاباد

گاردریل آذربایجان غربی  رئیس اداره راهداری و حمل و نقل جاده ای شهرستان مهاباد از نصب ۳۱۰ عدد گاردریل در محورهای مواصلاتی شهرستان مهاباد در نیمه نخست سال جاری خبر داد.

به گزارش پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی (آذربایجان غربی)، رحمت نویدی نیا رئیس اداره راهداری و حمل و نقل جاده ای شهرستان مهاباد با شرح اهم اقدامات این اداره برای ایمن سازی محورهای مواصلاتی این شهرستان در نیمه نخست سال جاری گفت: در این مدت ۳۱۰ عدد گاردریل در محورهای ارتباطی مهاباد نصب شده و ۲۶۰ عدد گاردریل نیز تعمیر و بازسازی شده است.

این مقام مسئول افزود: در این مدت ۲۴ کیلومتر ترانشه برداری ، ۵۴ عدد تعمیر نرده حفاظ و قرنیز ، ۵۴۰ کیلومترتسطیح و رگلاژ و ترمیم شانه ها ، ۱۱۵ کیلومتر پاکسازی و تسطیح حریم  ، ۳۸۲عدد نصب تابلو و علائم و ۶۶۰ عدد جمع آوری ، بازسازی و تعمیر تابلو و علائم توسط اداره راهداری و حمل و نقل جاده ای شهرستان مهاباد انجام شده است.

نویدی نیا اظهار داشت : در شش ماهه اول سال جاری ۱۳۸ کیلومتر خط کشی در محورهای مواصلاتی شهرستان مهاباد صورت گرفت و ۱۳۲ عدد چراغ چشمک زن تعمیر و نصب شد.

وی از ۳۸ عدد تنقیه پل ، ۲۷۰ عدد تعمیر چراغ های روشنایی یا تابلوهای برق ، ۱۲۲ مورد گشت تلفیقی با پلیس راه ، ۸۵ مورد اخطار کتبی به متجاوزین حریم راه ، نصب ۵۰ قطعه نیوجرسی مفصلی بتنی و ۱۸۲۰ تن نخاله برداری به عنوان سایر اقدامات این اداره برای ایمن سازی محورهای مواصلاتی این شهرستان یاد کرد.