شناسهٔ خبر: 117606 - سرویس استان‌ها
نسخه قابل چاپ

طی هجده ماه گذشته رخ داد؛

برگزاری ۱۲۳۶۶ نفرساعت دوره آموزشی برای کارکنان راه و شهرسازی استان قم

دوره آموزشی معاون توسعه مدیریت و منابع انسانی اداره کل راه و شهرسازی استان قم از برگزاری ۱۳۱ عنوان دوره آموزشی برای کارکنان این اداره کل در طی سال گذشته و شش ماه نخست سال جاری خبر داد.

به گزارش پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی (قم)، فهیمه فتاحی اظهار داشت: آموزش بدو و حین خدمت به کارکنان، نگرش مثبت سازمانی، افزایش مشارکت و نشاط کاری و کاهش فرسودگی شغلی  را در پی دارد.

وی افزود: با توجه به برنامه آموزش سالانه ابلاغی وزارتخانه متبوع به این اداره کل و در جهت ارتقای سطح علمی ۱۹۴ نفر از کارمندان شاغل در اداره کل راه و شهرسازی استان قم، طی هجده ماه گذشته تعداد ۱۳۱ عنوان دوره آموزشی و به میزان ۱۲۳۶۶ نفرساعت برای مدیران و کارکنان، برنامه‌ ریزی و اجرا شد.

وی گفت: در مجموع ۱۹ دوره عمومی و ۱۱۲ دوره شغلی و تخصصی برای آموزش کارکنان اداره کل راه و شهرسازی استان قم برگزار شده است. 

فتاحی توضیح داد: دوره های برگزار شده در رسته های متنوع فنی- عمرانی، تخصصی و عمومی و اداری بوده است که می توان به مواردی مانند تشریح تخصصی مواد ۴۶ و ۴۸ شرایط عمومی پیمان، تهیه و تنظیم گزارش های آماری، بیمه در پروژه های عمرانی و  غیر عمرانی، اقتصاد حمل و نقل، نهاد فسخ در قراردادهای واگذاری اراضی و اقدامات پس از آن، مناسب سازی فضاهای شهری و ساختمان، مهندسی شبکه به عنوان دوره های تخصصی و دوره های تربیت فرزند، حقوق شهروندی در نظام اداری، میز خدمت و ارباب رجوع، سند چشم انداز جمهوری اسلامی ایران در قالب دوره های عمومی اشاره کرد.

معاون توسعه مدیریت و منابع انسانی اداره کل راه و شهرسازی استان قم در پایان خاطر نشان ساخت: باتوجه به شرایط و همچنین در راستای بهره وری بیشتر از زمان، از این تعداد دوره های آموزشی ۱۲۸ دوره آن از طریق بستر اینترنتی و به صورت مجازی انجام شده است.