شناسهٔ خبر: 117727 - سرویس استان‌ها
نسخه قابل چاپ

مدیرکل راهداری آذربایجان غربی:

موفقیت های اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده ای استان حاصل تلاش شبانه روزی تمام پرسنل این مجموعه است

تجلیل از کارمندان نمونه اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده ای آذربایجان غربی مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده ای آذربایجان غربی در مراسم تجلیل از کارمندان نمونه این اداره کل گفت : موفقیت های اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده ای استان حاصل تلاش شبانه روزی تمام پرسنل این مجموعه است.

به گزارش پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی (آذربایجان غربی)، مراسم تجلیل از کارمندان نمونه اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده ای آذربایجان غربی با حضور مدیرکل و معاونین این اداره کل برگزار شد.

در این مراسم پیمان آرامون مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده ای آذربایجان غربی اظهار داشت : موفقیت های اخیر این اداره کل از جمله میزبانی و تردد امن و راحت زائران اربعین حسینی در پایانه مرزی تمرچین ، جذب کامل اعتبارات عمرانی ، ایمن سازی محورهای مواصلاتی بهسازی و آسفالت راههای روستایی حاصل تلاش شبانه روزی تمام پرسنل این مجموعه است.

وی کار و تلاش برای مردم را بزرگترین موهبت الهی دانست و افزود: لازم است بیشتر از پیش در جهت عمران و آبادی سرزمین مان و خدمت به مردم کار کنیم و موجب رضایت خداوند بزرگ و مردم عزیز قرار بگیریم.

آرامون در بخش دیگری از صحبت‌های خود روحیه انتقاد پذیری را یکی از کلیدهای موفقیت در کارها عنوان کرد و اظهار داشت : مردم حق دارند عملکرد ما را مورد نقد قرار دهند و ما نیز باید ضمن استماع مسائل و مشکلات حوزه خود با تلاش مضاعف در جهت رفع آنها و رضایت مردم گام برداریم.

گفتنی است در پایان این مراسم با اعطای لوح سپاس از کارمندان نمونه این اداره کل تقدیر به عمل آمد.