شناسهٔ خبر: 117732 - سرویس مسکن و شهرسازی
نسخه قابل چاپ

با حضور کارمندان خانواده شهدا، جانبازان و ایثارگران شرکت انجام گرفت؛

نشست مدیرعامل شرکت بازآفرینی شهری ایران با کارکنان به مناسبت هفته دفاع مقدس

نشست مدیرعامل شرکت بازآفرینی شهری ایران به مناسبت هفته دفاع مقدس با کارمندان این شرکت دیدار و از کارمندان خانواده شهدا، جانبازان و ایثارگران شاغل در شرکت تجلیل کرد.

به گزارش پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی از شرکت بازآفرینی شهری ایران،محمد آئینی مدیرعامل شرکت بازآفرینی شهری ایران به مناسبت هفته دفاع مقدس با کارمندان این شرکت دیدار و از کارمندان خانواده شهدا، جانبازان و ایثارگران شاغل در شرکت تجلیل کرد.

زهرا پناهی روا همسر سردار شهید علی چیت‌سازیان و مشاور امور زنان در وزارت آموزش و پرورش به همراه فرزند برومند شهید و احسان باکری فرزند شهید باکری که در این نشست حضور داشتند نیز مورد تجلیل قرار گرفتند.

آئینی در این دیدار با اشاره به این که نمی‌توان آن طور که شایسته است از رشادت‌های شهدا، جانبازان و ایثارگران قدردانی کرد، اظهار کرد: آنچه که این عزیزان برای پاسداری از نظام مقدس جمهوری اسلامی انجام دادند، در کلام نمی‌گنجد و به طور قطع مزد این رشادت‌ها را خداوند بزرگ خواهد داد اما تلاش بر این بود تا در حد توان، دین خود را به آن‌ها ادا کنیم.

به گفته مدیرعامل شرکت بازآفرینی شهری ایران صحبت از فداکاری‌های کسانی که شجاعانه تصمیم گرفتند تا از جان و مال خود بگذرند و با خدا معامله کردند کار آسانی نیست و به راحتی نمی‌توان این رشادت‌ها را جبران کرد.

او با اشاره به این که برگزاری چنین نشست‌هایی که در آن نام و یاد شهدا و ایثارگران زنده می شود و روح شهدا ناظر بر اعمال ماست باعث ایجاد انگیزه در کارمندان می‌شود، تصریح کرد: امروز اگر شهدا زنده بودند از ما انتظار داشتند با انجام حرکت جهادی اجازه ندهیم کودکان زیر سقف‌های لرزان بخوابند و شرایط را به گونه‌ای فراهم آوریم که بتوانند در خانه‌های ایمن زندگی کنند، امروز انتظار شهدا این است به کودکان سکونتگاه‌های غیررسمی کوچه آسفالت هدیه بدهیم و از محرومیت آنها بکاهیم و نیز بافت‌های تاریخی کشور را از گزند آسیب حفظ کنیم.

دبیر ستاد ملی بازآفرینی شهری پایدار افزود: در شرایط حساس کنونی ضمن انجام وظیفه خطیر  خدمات‌رسانی در محلات هدف بازآفرینی وظیفه ما این است که ضمن ترویج شعائر اسلامی و انقلابی در جهت تقویت فرهنگ عفاف و حجاب تلاش کنیم.

گفتنی است ۵۰ کارمند ایثارگر، ۱۸ فرزند خانواده معظم شهدا، ۳ نفر کارمند از خانواده معزز جانبازان و ۱۵ نفر کارمند رزمنده گرانقدر در شرکت بازآفرینی شهری ایران به خدمت‌رسانی مشغول‌اند.

شایان ذکر است در این جلسه که توسط فرزندان شاهد مجموعه برگزار شد آنان به بیان نقطه نظرات و نقدهای خود پرداختند و از مدیران شرکت خواستند پاسدار خون پدران شهید خود و حفظ ارزش  های اسلامی و انقلابی باشند.