شناسهٔ خبر: 117754 - سرویس استان‌ها
نسخه قابل چاپ

مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده ای استان بوشهر خبر داد :

شروع عملیات اجرایی۲۳ پروژه راهداری در سطح استان

شروع عملیات اجرایی23 پروژه راهداری در سطح استان مدیر کل راهداری و حمل و نقل جاده ای استان گفت : عملیات اجرایی ۲۳ پروژه راهداری در سطح استان با ارزش بیش ۱۴۰۰میلیارد ریال ، شروع گردیده است.

به گزارش پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی (بوشهر)، مدیر کل راهداری و حمل و نقل جاده ای استان گفت : عملیات اجرایی  ۲۳ پروژه راهداری در سطح استان با ارزش بیش ۱۴۰۰میلیارد ریال ، شروع گردیده است.

عبدالکریم اخترشناس اظهار داشت : در  سال‌های اخیر به لطف خداوند و حمایت مسئولان ، پروژه های مهمی در حوزه راهداری در حال اجراست و از هفته دولت امسال عملیات اجرایی  ۲۳ پروژه بزرگ و کوچک برای بهبود وضعیت راههای استان شروع شده است .

وی با بیان اینکه در سال جاری اعتبارات این اداره‌ کل نسبت به سال ۱۴۰۰ افزایش بیش از ۳۰ درصدی داشته است اذعان داشت : با تلاش‌ها و پیگیری‌های به عمل آمده و بویژه پس از انعقاد تفاهم نامه بین سازمان راهداری و حمل و نقل جاده ای کشور و استانداری بوشهر اعتبارات خوبی هم در بخش ملی و هم استانی برای تکمیل پروژ های راهداری در نظر گرفته شده است .

وی بیان داشت : با  تخصیص اعتبار صورت گرفته پروژه ها ی عمرانی راهداری با پیشرفت فیزیکی مناسب در حال انجام هستند و انشالله امید میرود در موعد مقرر به بهره برداری برسند. 

مدیر کل راهداری و حمل و نقل جاده ای استان افزود : این پروژه‌ها شامل احداث پل سید رضا در گناوه تعریض محور ساحلی بوشهر دیر در چهار قطعه ، احداث راه روستایی باغان – سرچشمه در دشتی، تعریض ورودی آبپخش ، احداث پل جدید درودگاه و بهسازی و آسفالت راه روستایی باغتاج در دشتستان ، عملیات روکش آسفالت محورهای شریانی و چندین پروژه بزرگ و کوچک دیگر در سطح استان است .

وی با بیان اینکه راهداری و حمل و نقل جاده ای خود را ملزم به پیگیری مطالبات مردمی می داند اظهار داشت : بسیاری از پروژه های در دست اجرا بویژه پروژه احداث پل جدید دردوگاه از مطالبات چندین ساله مردم منطقه بود که با تلاش استاندار محترم و نماینده مردم دشتستان در مجلس شورای اسلامی  در این دولت پاسخ داده شد و هم اکنون بوسیله راهداری در حال انجام است  .