شناسهٔ خبر: 117911 - سرویس هوایی
نسخه قابل چاپ

مدیر فرودگاه آبادان خبر داد؛

پروژه‌های فرودگاه آبادان تا پایان سال به بهره برداری می رسد

شمالی نژاد-مدیر فرودگاه آبادان مدیر فرودگاه آبادان درباره آخرین وضعیت پروژه های در حال اجرا گفت: بخش اعظمی از این طرح ها تا پایان سال جاری به بهره برداری می رسد.

به گزارش پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی ، جواد شمالی نژاد مدیر فرودگاه آبادان درباره آخرین وضعیت پروژه های در حال اجرا گفت: بخش اعظمی از این طرح ها تا پایان سال جاری به بهره‌برداری می رسد.

شمالی نژاد اظهار کرد: پروژه هایی نظیر دیوار حفاظتی به طول هشت کیلومتر، دوربین های مدار بسته ترمینال‌ها، ایرساید و لندساید و نیز آغاز مطالعات عوامل پروازی و احداث ساختمان پست روشنایی باند ۳۲ در دستور کار امسال است.

وی با اشاره به دیگر پروژه‌هایی که تا پایان سال افتتاح خواهند شد، عنوان کرد: بهسازی ساختمان تاسیسات و ساختمان برق، تکمیل استخر ایمنی زمینی، بهسازی و درزگیری سطوح پروازی، تعویض کانکس‌های سایت ناوبری و نصب و راه اندازی سامانه RVR از دیگر پروژه هایی است که تا پایان سال به بهره برداری می رسد.

مدیر فرودگاه آبادان تصریح کرد: نوسازی سیستم سرمایشی ترمینال آبادان، احداث راه ایمنی، زمینی به اپرون، بهسازی محوطه‌های منازل سازمانی و بهسازی و تجهیز ۱۰ باب مامورسرا و مهمانسرا از جمله پروژه هایی است که نوید بهره برداری از آنها تا پایان امسال را می دهیم.

به گزارش شرکت فرودگاه‌ها و ناوبری هوایی ایران؛ شمالی نژاد با اشاره به طرح هایی که در سال آتی اجرایی خواهند شد، خاطرنشان کرد: عملیات تکمیل و راه اندازی ترمینال داخلی به مساحت هفت هزار و ۲۰۰ مترمربع و محوطه سازی به مساحت ۳۵ هزار مترمربع با اعتباری بالغ بر ۶۰ میلیارد تومان، پروژه ای است که سال آینده به اجرا در خواهد آمد.

وی در پایان در خصوص برنامه رونق پروازهای فرودگاه آبادان گفت: پیگیر ایجاد مقاصد جدید داخلی و پرواز دبی هستیم.