شناسهٔ خبر: 118035 - سرویس هوایی
نسخه قابل چاپ

مدیرعامل شرکت فرودگاه‌ها و ناوبری هوایی ایران اعلام کرد:

انجام قریب به ۲۵۰۰ پرواز در ایام اربعین حسینی

سیدی رئيس هيات مديره و مديرعامل شرکت فرودگاهها مدیرعامل شرکت فرودگاه‌ها و ناوبری هوایی ایران اعلام کرد: در ایام اربعین امسال دوهزار و۴۳۱پرواز انجام شده است.

به گزارش خبرنگار پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی، امروز سه شنبه ۱۹ مهرماه، آیین تجلیل از خادمین اربعین حسینی در حوزه حمل و نقل هوایی، ریلی و جادهای با حضور وزیر راه و شهرسازی، معاون حمل‌ونقل وزیر راه و  شهرسازی، رئیس سازمان هواپیمایی کشوری، مدیرعامل شرکت فرودگاه‌ها، سرپرست هواپیمایی جمهوری اسلامی، مدیرعامل شرکت راه‌آهن، بازرس ویژه وزیر راه و شهرسازی ، مدیران کل برخی از فرودگاه های کشور و مدیران راه و شهرسازی برخی از استان ها و سایر دست اندرکاران در عملیات اربعین ۱۴۰۱ در سالن شرکت فرودگاه‌ها و ناوبری هوایی ایران برگزارشد.

در این مراسم حمیدرضا سیدی معاون وزیر، رئیس هیات مدیره و مدیرعامل شرکت فرودگاه‌ها و ناوبری هوایی ایران ضمن خیر مقدم گفت: در مجموع ۳هزار و۹۵۹پرواز در کل فرودگاه های کشور انجام شده و در ایام اربعین ۲هزارو ۴۳۱ پرواز برای اعزام ۲۷۷هزار زائر انجام شده است.

وی افزود:در این مدت یکهزارو ۷۴۵پرواز به فرودگاه های مرزی انجام شد و یک هزار ۵۲۸ توسط شرکت فرودگاه‌ امام خمینی (ره) انجام شده است.

به گفته سیدی۵۳ فرودگاه تحت مالکیت شرکت فرودگاه‌ها و ناوبری هوایی است و روزانه ۱۵۰۰ پرواز داخلی و خارجی انجام شده و این پرواز ها از طریق برج های مراقبت  سرویس دهی می شود.