شناسهٔ خبر: 118082 - سرویس استان‌ها
نسخه قابل چاپ

مدیرکل راهداری جنوب کرمان خبر داد؛

آغاز عملیات آسفالت ۱۱کیلومتر راه روستایی در بخش جبالبارز

آسفالت راه روستایی جیرفت مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده ای جنوب استان کرمان که همراه فرماندار جیرفت از پروژه های راهداری بخش جبالبارز بازدید می کرد از آغاز آسفالت ۱۱کیلومتر راه روستایی در این بخش خبر داد.

به گزارش پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی (راهداری جنوب کرمان ) مجتبی محمودی مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده ای جنوب استان کرمان که بهمراه احمد بلندنظر فرماندار شهرستان جیرفت که بازدیدی از روند پیشرفت پروژه های در دست اقدام این اداره کل در بخش جبالبارز داشت،ضمن اعلام عزم جدی اداره کل راهداری جنوب کرمان در احداث و تکمیل راه های روستایی ،  از آغاز عملیات اجرایی آسفالت ۱۱ کیلومتر راه روستایی در بخش مذکور خبر داد.

مجتبی محمودی در حاشیه این بازدید افزود: در سال جاری بیش از ۲۰ کیلومتر از محور جیرفت-کرمان روکش شده است و همچنین از تکمیل پل طاقی ۳ دهانه ۱۰ متر محور روستایی زارین با اعتبار ۸ میلیارد تومان خبر داد. 

وی همچنین افزود: روشنایی تونل دی در دستور کار این اداره کل قرار دارد و  با صدور مجوز مجتمع خدماتی رفاهی در بخش جبالبارز و آغاز عملیات اجرایی توسط بخش خصوصی در مجموع دو مجتمع خدماتی رفاهی در این بخش به ارائه خدمت به اهالی محترم بخش و کاربران جاده ای خواهند پرداخت.

وی ضمن اشاره به اهمیت احداث راه‌های روستایی با توجه به اینکه اقتصاد روستاهای جنوب استان کرمان بر پایه کشاورزی استوار است گفت: این موارد در کنار هم در کاهش قیمت تمام شده محصول تاثیر گذار است و این اداره کل عزم جدی  برای تکمیل محورهای روستایی دارد.