شناسهٔ خبر: 11828 - سرویس جاده‌ای
نسخه قابل چاپ

روزانه ۵۰۰ کامیون از مرز بازرگان وارد ترکیه مي‌شوند

محمد علی‌پور نماینده مردم ماکو و چالدران در مجلس شورای اسلامی، با بیان اینکه روزانه ۴۰۰ تا ۵۰۰ کامیون ایرانی از مرز بازرگان وارد ترکیه می شوند، گفت: مرز بازرگان هیچ تعطیلی ندارد و مردم می توانند با آسایش کامل و راحت در این مسیر ترانزیتی عبور و مرور داشته باشند.

به گزارش پايگاه خبري وزارت راه و شهرسازي محمدعلی‌پور در گفت وگو با خانه ملت در خصوص وضعیت تردد در مرز بازرگان، گفت: جمهوری اسلامی ایران دارای سه مرز مشترک با ترکیه است که در حال حاضر مرزبازرگان به دلیل اهمیت بالایی که برای ترکیه دارد از امنیت کاملی برخوردار است و مسافران و کامیون‌های تجاری  می توانند به صورت شبانه‌روزی از این مسیر تردد کنند.

نماینده مردم ماکو و چالدران درمجلس شورای اسلامی، دراین رابطه ادامه داد:هرچند مرز راضی و سرو به شکل تعطیل و نیمه تعطیل درآمده اند،ولی روزانه ۴۰۰ تا ۵۰۰ کامیون ایرانی از مرزبازرگان وارد ترکیه می شوند.

وی تصریح کرد: مرزبازرگان به دلیل اینکه برای صادرات و واردات کالاهای ترکیه با کشورهای آسیای میانه دارای نقش حیاتی است، نسبت به دیگر مرزها از امنیت ۱۰۰ درصدی برخوردار است.

این نماینده مردم در مجلس نهم گفت:مرزبازرگان هیچ تعطیلی ندارد و مردم می توانند با آسایش کامل و راحت دراین مسیر ترانزیتی عبور و مرور داشته باشند.

نظر شما