شناسهٔ خبر: 118432 - سرویس استان‌ها
نسخه قابل چاپ

امروز انجام گرفت؛

بازدید نمایندگان نهاد ریاست جمهوری از پروژه های طرح نهضت ملی مسکن زاهدان

بازدید نمایندگان ریاست جمهوری از طرح نهضت ملی مسکن زاهدان نمایندگان نهاد ریاست جمهوری با همراهی معاون مسکن و ساختمان اداره کل راه و شهرسازی شمال سیستان و بلوچستان از واحدهای مسکونی در دست ساخت طرح نهضت ملی مسکن شهر زاهدان مرکز این استان بازدید کردند.

به گزارش پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی(سیستان و بلوچستان)،نمایندگان نهاد ریاست جمهوری با همراهی معاون مسکن و ساختمان اداره کل راه و شهرسازی شمال استان سیستان و بلوچستان از واحدهای مسکونی در دست ساخت طرح نهضت ملی مسکن شهر زاهدان مرکز این استان بازدید کردند.

معاون مسکن و ساختمان اداره کل راه و شهرسازی سیستان و بلوچستان در این بازدید گفت: در حال حاضر چهار هزار و ۷۱۷ واحد مسکونی طرح نهضت ملی مسکن با پیشرفت فیزیکی حدود ۶۰ درصد در شهرستان زاهدان در دست ساخت است.

ابوالفضل مهدیار افزود: بر اساس برنامه ریزی انجام شده تا پایان سالجاری ۲ هزار واحد طرح نهضت ملی مسکن در زاهدان بعد از اتمام مراحل ساخت تحویل متقاضیان می شود.

وی ادامه داد: اجرای طرح نهضت ملی مسکن در شهرستان زاهدان اشتغالزایی حدود پنج هزار نفر را به همراه داشته است.

معاون مسکن و ساختمان اداره کل راه و شهرسازی سیستان و بلوچستان گفت: این اداره کل بمنظور اجرای هر چه سریعتر طرح نهضت ملی مسکن در زاهدان در افق چهار ساله یک هزار و ۹۲ هکتار زمین تامین نموده است. 

بازدید نمایندگان نهاد ریاست جمهوری از پروژه های طرح نهضت ملی مسکن زاهدان