شناسهٔ خبر: 118445 - سرویس هوایی
نسخه قابل چاپ

سازمان هواپیمایی کشوری اعلام کرد؛

پیام تبریک رئیس سازمان هواپیمایی کشوری به مناسبت روز جهانی مراقبت پرواز

محمدی بخش رئیس سازمان هواپیمایی کشوری در پیامی روز جهانی مراقبت پرواز را تبریک گفت.

به گزارش  پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی  محمد محمدی بخش رئیس سازمان هواپیمایی کشوری در پیامی روز جهانی مراقبت پرواز را تبریک گفت.

 در متن پیامی که به این مناسبت منتشر شده است آمده است: درود بر مراقبان پروازها، ۲۸مهر(۲۰ اکتبر) روز جهانی مراقبت پرواز نام گذاری شده است. روز ارج نهادن به متخصصان عزتمندی که به عنوان یکی از ارکان اصلی صنعت حمل و نقل هوایی، در ایجاد  بستری مناسب برای حرکت روان ترافیک هوایی و سلامت پروازها نه تنها نقش بسیار اساسی و تعیین کننده ای برعهده دارند بلکه در این راه از هیچ تلاشی فروگذار نمی کنند. قدرتمندی آسمان ایران در طول بیش از ۴۰ سال تحریم مدیون دستان پرتوان شماست.

وی افزود: مسئولیت پذیری، شجاعت و تصمیم گیری‌های هوشمندانه و لحظه ای شما مراقبان پرواز در هدایت و کنترل پروازها در شبکه پیچیده راه‌های هوایی، مثال زدنی است چرا که همواره با دقت و حساسیت  با سرعت دادن و ایجاد نظم در جریان پروازها، سلامتی و بی خطری پروازها را به ارمغان می آوردید ، برهمین اساس صنعت حمل  ونقل هوایی به وجود متخصصان بزرگمرد و متعهدی چون شما به خود می بالد.

اینجانب ضمن تبریک این روز سترگ، تلاش‌های بی وقفه ی همکاران مراقبت پرواز در فرودگاه‌ها، مرکز کنترل فضای کشور و تمامی واحدهای مراقبت پرواز را ارج نهاده و از خداوند متعال عزمی راسخ و گامی استوار برایتان آرزومندم.