شناسهٔ خبر: 118450 - سرویس هوایی
نسخه قابل چاپ

از سوی شرکت فرودگاه‌ها و ناوبری هوایی ایران اعلام شد؛

پیام مدیرعامل شرکت فرودگاه‌ها به مناسبت روز جهانی کنترلر ترافیک هوایی

هواپیما فرودگاه مهرآباد برج مراقبت رئیس هیات مدیره و مدیرعامل شرکت فرودگاه‌ها و ناوبری هوایی ایران ۲۰ اکتبر روز جهانی کنترل ترافیک هوایی را به کنترلرهای ستادی و فرودگاه‌های سراسر کشور تبریک گفت.

به گزارش پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی، حمیدرضا سیدی معاون وزیر، رئیس هیات مدیره و مدیرعامل شرکت فرودگاه‌ها و ناوبری هوایی ایران ۲۰ اکتبر روز جهانی کنترل ترافیک هوایی را به کنترلرهای ستادی و فرودگاه‌های سراسر کشور تبریک گفت.

سیدی در این پیام ایجاد نظم و هدایت صحیح هوایپماها برای انجام پرواز در آسمان و نشست و برخاست در فرودگاه‌های کشورمان را نتیجه بکارگیری تخصص توسط کنترلرهای مسلط به دانش روز و خستگی‌ناپذیری عنوان کرد که حتی برای یک لحظه از وظیفه خطیر خویش غفلت نمی‌کنند.

وی در این پیام آورده است: «اینجانب بیستم اکتبر برابر با بیست و هشتم مهرماه ۱۴۰۱، روز جهانی کنترلر هوایی را به تمامی متخصصان دلسوز و عاشق این حرفه حساس تبریک می‌گویم، حرفه‌ای که اگر عشق در وجود هریک از کنترلرهای مرکز کنترل فضای کشور و برج‌ مراقبت تمامی فرودگاه‌های کشور نبود، وظیفه تخصصی و اختصاصی ناوبری هوایی در آسمان ایران میسر نمی‌شد.

از خداوند متعال برای شما کنترلرهای مراقبت پرواز سلامتی، کامیابی و سرافرازی بیش از پیش را خواستارم و قدردان زحمات بی‌شائبه شما هستم.»