به گزارش خبرنگار پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی، وحید قربانی در نشست هم اندیشی با رابطان ارتباطات مردمی سازمانها و شرکتهای تابعه و اداره کل راه و شهرسازی استان تهران با تأکید بر لزوم تحقق شعار دولت در پاسخگویی به مردم از طریق روابط عمومی ها، تصریح کرد: از ابتدای امسال تاکنون اداره ارتباطات مردمی ستاد وزارتخانه علاوه بر پاسخگویی به ۱۲۳۲۷ تلفن ارباب رجوع و تماس های کارشناسان این مرکز با ارباب رجوع، به ارسال ۵۳۷۶ نامه درخواست های مردمی به معاونت ها و سازمانها ، شرکتها و ادارات کل راه و شهرسازی استانها اقدام کرده است.
وی ادامه داد: ۶۸۹۳ درخواست از طریق پست الکترونیکی ارتباط مستقیم با وزیر از ابتدای امسال تاکنون دریافت شده و در همین مدت ۲۲۸۳ ملاقات مردمی سازمانها و شرکت های تابعه و ادارات کل راه و شهرسازی استانها انجام شده است.
قربانی با اشاره به بخش مسکن به عنوان نیاز اولیه و ضروری هر خانواده توضیح داد: ثبت نام در طرح های حمایتی مسکن، جزئیات ثبت نام و تسهیلات، بازآفرینی شهری، نظام مهندسی و مسکن مهر از موضوعات برای پاسخگویی در حوزه مسکن است و در حوزه حمل ونقل، موضوع جاده ای با توجه به اینکه بیشترین ترددها از این طریق انجام می شود، مورد درخواست شهروندان است.
سرپرست مرکز ارتباطات و اطلاع رسانی وزارت راه و شهرسازی ضمن قدردانی از سازمان ها و شرکتهای فعال در پاسخگویی به پیام های دریافتی از شهروندان، یاد آور شد: لازم است روندهای دریافت پیام و پاسخگویی به شهروندان با استفاده از برنامه های ارتباطی لازم، قابل رهگیری و تسهیل و تقویت شود.
در این نشست آمارهای مکاتبات درخواست های مردمی به تفکیک معاونت ها، سازمان ها، شرکت های تابعه و اداره کل راه و شهرسازی استان تهران ارائه و رابطان ارتباطات مردمی سازمانها و شرکتهای تابعه و اداره کل راه و شهرسازی استان تهران به ارائه نظرها و پیشنهادهای خود در این خصوص پرداختند.