شناسهٔ خبر: 118454 - سرویس وزارتی
نسخه قابل چاپ

از ابتدای امسال تاکنون؛

پاسخگویی اداره ارتباطات مردمی ستاد وزارت راه و شهرسازی به بیش از ۱۲۳۰۰ تماس تلفنی

ببینید | نشست هم اندیشی با رابطین ارتباطات مردمی سازمان ها و شرکت های تابعه وزارت راه و شهرسازی استان تهران سرپرست مرکز ارتباطات و اطلاع رسانی وزارت راه و شهرسازی با اعلام ، پاسخگویی اداره ارتباطات مردمی ستاد این وزارتخانه به بیش از ۱۲۳۲۷ تماس تلفنی از ابتدای امسال تاکنون از پاسخ به ۶۸۹۳ پیام در پست الکترونیکی دریافت پیام های مردمی خبر داد.

به گزارش خبرنگار پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی، وحید قربانی در نشست هم اندیشی با رابطان ارتباطات مردمی سازمانها و شرکتهای تابعه و اداره کل راه و شهرسازی استان تهران با تأکید بر لزوم تحقق شعار دولت در پاسخگویی به مردم از طریق روابط عمومی ها، تصریح کرد: از ابتدای امسال تاکنون اداره ارتباطات مردمی ستاد وزارتخانه علاوه بر پاسخگویی به ۱۲۳۲۷ تلفن ارباب رجوع  و تماس های کارشناسان این مرکز با ارباب رجوع، به ارسال ۵۳۷۶  نامه درخواست های مردمی  به معاونت ها و سازمانها ، شرکتها و ادارات کل راه و شهرسازی استانها اقدام کرده است.
وی ادامه داد: ۶۸۹۳ درخواست از طریق پست الکترونیکی ارتباط مستقیم با وزیر از ابتدای امسال تاکنون دریافت شده و در همین مدت ۲۲۸۳ ملاقات مردمی سازمانها و شرکت های تابعه و ادارات کل راه و شهرسازی استانها انجام شده است.
قربانی با اشاره به بخش مسکن به عنوان نیاز اولیه و ضروری هر خانواده توضیح داد: ثبت نام در طرح های حمایتی مسکن، جزئیات ثبت نام و تسهیلات، بازآفرینی شهری، نظام مهندسی و مسکن مهر از موضوعات برای پاسخگویی در حوزه مسکن است و در حوزه حمل ونقل، موضوع جاده ای با توجه به اینکه بیشترین ترددها از این طریق انجام می شود، مورد درخواست شهروندان است.
سرپرست مرکز ارتباطات و اطلاع رسانی وزارت راه و شهرسازی ضمن قدردانی از سازمان ها و شرکت‌های فعال در پاسخگویی به پیام های دریافتی از شهروندان، یاد آور شد: لازم است روندهای دریافت پیام و پاسخگویی به شهروندان با استفاده از برنامه های ارتباطی لازم، قابل رهگیری و تسهیل و تقویت شود.
در این نشست آمارهای  مکاتبات درخواست های مردمی به تفکیک معاونت ها، سازمان ها، شرکت های تابعه و اداره کل راه و شهرسازی استان تهران ارائه و رابطان ارتباطات مردمی سازمانها و شرکتهای تابعه و اداره کل راه و شهرسازی استان تهران به ارائه نظرها و پیشنهادهای خود در این خصوص پرداختند.