شناسهٔ خبر: 118501 - سرویس هوایی
نسخه قابل چاپ

حمل ونقل هوایی در هفته ای که گذشت؛

افزایش صددرصدی اعزام و پذیرش مسافر در ۶ماهه اول سال/جذب ۲۵۰ نیروی جدید با اولویت عملیات هوانوردی در شش ماه آینده

فرودگاه امام خميني افزایش صددرصدی اعزام و پذیرش مسافر در ۶ماهه اول سال وقول مساعد رئیس جمهور برای رفع محرومیت های کارکنان و مشکلات هوانوردی و فرودگاهی و همچنین جذب ۲۵۰ نیروی جدید با اولویت عملیات هوانوردی در شش ماه آینده از مهمترین اخبار حوزه حمل‌ونقل هوایی در هفته گذشته بود.

به گزارش خبرنگار پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی، اهم اخبار حوزه حمل و نقل هوایی در هفته‌ای که گذشت به شرح زیر است:

افزایش ۱۲۸ درصدی پروازهای بین المللی فرودگاه شیراز طی ۶ ماهه نخست سال جاری

مدیرکل فرودگاه‌های استان فارس با اعلام ثبت دو هزار و ۵۸۸ پرواز بین المللی در فرودگاه شیراز گفت: این آمار در مقایسه با مدت مشابه سال گذشته که یک هزار و ۱۳۵ پرواز انجام شده است، رشد ۱۲۸ درصدی داشته است.

پیام تبریک رئیس سازمان هواپیمایی کشوری به مناسبت روز جهانی مراقبت پرواز

رئیس سازمان هواپیمایی کشوری در پیامی روز جهانی مراقبت پرواز را تبریک گفت.

جذب ۲۵۰ نیروی جدید با اولویت عملیات هوانوردی در شش ماه آینده

رئیس هیات مدیره و مدیرعامل شرکت فرودگاه‌ها و ناوبری هوایی ایران از اخذ سهیمه استخدامی جدید خبر داد و گفت: در شش ماهه آینده، ۲۵۰ نفر جدید با اولویت حوزه عملیات هوانوردی جذب شرکت فرودگاه‌ها خواهند شد.

پیام مدیرعامل شرکت فرودگاه‌ها به مناسبت روز جهانی کنترلر ترافیک هوایی

رئیس هیات مدیره و مدیرعامل شرکت فرودگاه‌ها و ناوبری هوایی ایران ۲۰ اکتبر روز جهانی کنترل ترافیک هوایی را به کنترلرهای ستادی و فرودگاه‌های سراسر کشور تبریک گفت.

افزایش صددرصدی اعزام و پذیرش مسافر در ۶ماهه اول سال/ مسیر مشهد به نجف با ۱۵۸ پرواز پرترددترین مسیر پروازی

بررسی آمار پروازهای خارجی در مرداد ماه سال ۱۴۰۱ نشان می‌دهد پرترددترین مسیر در پروازهای خارجی مسیر مشهد- نجف با تعداد ۱۵۸ پرواز بوده است و ۸۰ درصد نشست و برخاست کل پروازهای بین المللی در پنج فرودگاه مشهد، شیراز، تبریز اصفهان و بندرعباس انجام شده است.

اعطای گواهینامه به اولین بانوی ایرانی خلبان هلی کوپتر

گواهینامه خلبانی بازرگانی هلی کوپتر (CPL(H) از سوی رئیس سازمان هواپیمایی کشوری به اولین بانوی ایرانی خلبان هلی کوپتر اعطا شد.

افزایش۴۳ درصدی اعزام و پذیرش مسافر در شهریور ماه / مسیر تهران- مشهد با ۷۹۷ پرواز پرترددترین مسیر پروازی داخلی

بررسی آمار پروازهای داخلی در شهریور ماه سال جاری نشان می‌دهد که اعزام پذیرش مسافر از فرودگاه‌های کشور افزایش ۴۳ درصدی داشته است و مسیر تهران-مشهد پرترددترین مسیر پروازی داخلی است.

شروع عملیات اجرای دیوار حفاظتی فرودگاه ایرانشهر

سرپرست اداره کل فرودگاه‌های استان سیستان و بلوچستان از شروع عملیات دیوار حفاظتی به طول ۷۵۰ متر با هدف تامین امنیت فرودگاه خبرداد.

قول مساعد رئیس جمهور برای رفع محرومیت های کارکنان و مشکلات هوانوردی و فرودگاهی

رئیس جمهور در بازگشت از سفر قزاقستان در تماس رادیویی با سکتور هفت مرکز کنترل فضای کشور، بر پیگیری برای رفع مشکلات و محرومیت‌های همکاران حوزه هوانوردی، تاکید کرد .