شناسهٔ خبر: 118527 - سرویس استان‌ها
نسخه قابل چاپ

رئیس اداره مدیریت بحران و پدافند غیرعامل اداره کل راه و شهرسازی استان خبر داد؛

برگزاری نکوداشت هفته پدافندغیرعامل در اداره کل راه و شهرسازی گلستان

راه و شهرسازی گلستان رئیس اداره مدیریت بحران و پدافند غیرعامل اداره کل راه و شهرسازی گلستان گفت: نکوداشت هفته پدافند غیرعامل از ۴ لغایت ۱۱ آبان ماه ۱۴۰۱ با شعار «برای مردم، پدافند دانش بنیان، حفاظت از زیرساخت و تداوم کارکرد»، در این اداره کل برگزار می شود.

به گزارش پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی (گلستان)،، اسماعیل گرزین اظهار کرد: برابر دستور ابلاغی از سازمان پدافند غیرعامل کشور در خصوص نکوداشت هفته پدافند، برنامه ریزی هایی در راستای گرامیداشت این هفته در دستور کار اداره کل راه و شهرسازی قرار دارد.

رئیس اداره مدیریت بحران و پدافند غیرعامل اداره کل راه و شهرسازی گلستان ادامه داد: این برنامه ریزی ها در جلسات کمیته پدافند اداره کل راه و شهرسازی که متشکل از معاونین و روسای اداره کل است و ۱۲ برنامه را شامل می شود.

گرزین همچنین تصریح کرد: بازدید و نظارت بر شبکه های ارتباطی، شناسایی و بررسی نقاط آسیب پذیر، تکثیر و تهیه ی بروشورهای آموزشی با موضوع پدافند غیرعامل، برگزاری برنامه های فرهنگی برای کارکنان و خانواده های آن ها، بخشی از برنامه های این اداره کل در راستای نکوداشت هفته پدافند است.

رئیس اداره مدیریت بحران و پدافند غیرعامل اداره کل راه و شهرسازی گلستان در ادامه اظهار کرد: با توجه به در اولویت قرار داشتن پدافند سایبری در هفته نکوداشت پدافند غیرعامل، مبحث پدافند سایبری و بررسی الزامات امنیتی در این هفته بیش از پیش مورد توجه قرار خواهد گرفت.

وی در انتها یادآور شد: گفتنی است که در راستای گرامیداشت هفته پدافند غیرعامل، انجام تبلیغات محیطی در سطح اداره کل و ادارات شهرستانی راه و شهرسازی نیز برنامه ریزی شده است.