شناسهٔ خبر: 118544 - سرویس استان‌ها
نسخه قابل چاپ

با حکم مدیرکل راه وشهرسازی لارستان:

سرپرست مدیریت راهداری اداره کل راه و شهرسازی لارستان منصوب شد

مدیرکل راه و شهرسازی لارستان حسن شبانی مدیرکل راه وشهرسازی لارستان در حکمی رهام سلیمانی را به سمت سرپرست مدیریت راهداری این اداره کل منصوب کرد.

به گزارش پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی (لارستان)، حسن شبانی مدیرکل راه وشهرسازی لارستان در حکمی رهام سلیمانی را به سمت سرپرست مدیریت راهداری این اداره کل منصوب کرد. در متن  حکم انتصاب رهام سلیمانی آمده است : 

به موجب این ابلاغ و باعنایت به تعهد، تخصص و تجارب ارزشمند جنابعالی، با حفظ سمت به عنوان سرپرست مدیریت راهداری منصوب می‌شوید.

امیداست با اتکال به الطاف الهی، در اجرای سیاست های نظام مقدس جمهوری اسلامی و رعایت  قوانین، آیین نامه ها و دستورالعمل های ابلاغی، با اعمال مدیریت صحیح و مطلوب در حوزه نگهداری وایمن سازی راهها و هماهنگی سیستمی و بکارگیری ظرفیت ها و استعدادهای بالقوه در راستای انجام وظایف سازمانی اهتمام ورزیده و موجبات تحول اساسی درحوزه های ماموریت محوله رافراهم آورید.

ضرورت تکریم ارباب رجوع و ارائه  الگویی ازخدمت بی منت از مطالبات اینجانب است که شایسته است نسبت به آن دقت لازم راداشته باشید.توفیق روزافزون شما را درجهت خدمت به نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران ومردم شریف منطقه ازخداوندمتعال خواهانم.

وی همچنین از خدمات ارزنده علی خجسته در دوران تصدی مسئولیت تقدیر و تشکر کرد.