شناسهٔ خبر: 11864 - سرویس ریلی
نسخه قابل چاپ

براي تكريم سالمندان و بازنشستگان؛

طرح منزلت رجا در مهر ماه اجرا مي‌شود

باجه فروش بلیط قطار مشهد شركت حمل و نقل ريلی رجا در ادامه ارائه‌ تسهيلات به هم‌وطنان گرامی، تخفيف در بليت مهر ماه قطارهاي خود را در قالب طرح منزلت اعمال مي‌كند.

به گزارش پایگاه خبری وزارت راه وشهرسازی به نقل از روابط عمومی رجا در ادامه ارائه‌ تسهیلات به هم‌وطنان گرامی‌، تخفیف در بلیت قطارهای خود را در قالب طرح منزلت در مهر ماه اعمال می‌كند.

روابط عمومی رجا با اعلام این خبر افزود: به منظور گرامی داشت تكریم سالمندان و بازنشستگان، از تاریخ ۱۱ لغایت ۲۴ مهرماه سال جاری، تسهیلات ویژه بلیت قطارهای رجا در قالب‌ طرح منزلت برای سفر ارائه و اعمال می‌شود.

در طرح منزلت شركت رجا، با توجه به اتصال سیستم فروش بلیت قطار به سامانه‌ی ثبت احوال كشور، با ارائه كد ملی و تاریخ تولد، برای افراد بالای ۶۵ سال بلیت قطار رجا با ۲۵ درصد تخفیف بدون محدودیت مسیر صادر می‌شود.

هم‌وطنان گرامی برای كسب اطلاعات بیشتر در خصوص لیست مراكز فروش، برنامه حركت قطارها، بهای بلیت و ... می‌توانند با سامانه‌ی ارتباط با مشتریان رجا از طریق تلفن‌های ۱۵۳۹ (از تهران) و ۵۵۶۵۱۴۱۵-۰۲۱ (از شهرستان‌ها) تماس حاصل كرده یا به سایت رجا به نشانی www.raja.ir مراجعه كنند./

نظر شما