شناسهٔ خبر: 118656 - سرویس مسکن و شهرسازی
نسخه قابل چاپ

در جریان بازدید نایب رییس مجلس و معاون وزیر راه و شهرسازی مطرح شد؛

ورزشگاه بناب ۱۴۰۲ تکمیل و بهره‌برداری می‌شود/تسریع در تکمیل بیمارستان ۲۰۰ تختی بناب با ۱۰ درصد پیشرفت

بازدید معاون وزیر راه و شهرسازی که به همراه نایب رییس مجلس شورای اسلامی از ورزشگاه و بیمارستان بناب بازدید داشت، از تکمیل و بهره‌برداری ورزشگاه در سال آینده خبر داد.

علی نبیان معاون وزیر راه و شهرسازی و مدیرعامل سازمان مجری ساختمان‌ها و تاسیسات عمومی و دولتی که به منظور بازدید از برخی پروژه‌های  در حال ساخت سازمان به همراه علی نیکزاد نایب رییس مجلس شورای اسلامی سفری به بناب آذربایجان شرقی داشت، در گفت‌وگو با خبرنگار پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی گفت: امروز بازدیدی از ورزشگاه بناب و همچنین بیمارستان ۲۰۰ تختی بناب انجام شد تا روند این دو پروژه مهم سرعت لازم را بگیرد.

معاون وزیر راه و شهرسازی با اعلام اینکه پیشرفت فیزیکی ورزشگاه ولایت بناب ۸۰ درصد است، در خصوص این پروژه اعلام کرد: ورزشگاه بناب در زمینی به مساحت ۱۶۵ هزار و ۹۰۵ مترمربع در ۳ طبقه در حال اجراست که بعد از استادیوم یادگار امام(ره) دومین ورزشگاه در استان آذربایجان‌شرقی است که شامل پیست دو و میدانی، زمین چمن اصلی و زمین چمن تمرینی است.

مدیرعامل سازمان مجری ساختمان‌ها و تاسیسات عمومی و دولتی ادامه داد: ورزشگاه بناب سال آینده تکمیل و بهره‌برداری می‌شود.

نبیان همچنین از دیگر پروژه‌های مورد بازدید را به همراه نایب رییس کمیسیون عمران مجلس شورای اسلامی بیمارستان ۲۰۰ تختی بناب عنوان کرد و پیشرفت این پروژه بیمارستانی را حدود ۱۰ درصد عنوان کرد.

به گفته وی، بیمارستان ۲۰۰ تختی بناب در ۶ طبقه احداث خواهد شد.