شناسهٔ خبر: 118738 - سرویس استان‌ها
نسخه قابل چاپ

مشاور وزیر راه و شهرسازی در امور ایثارگران :

حکومت بر دل ها، هنر اصلی مدیریت است

مشاور وزیر درامور ایثارگران مشاور عالی وزیر راه و شهرسازی در امور ایثارگران گفت: بهترین نوع مدیریت در یک مجموعه که اثرات مثبت آن ثابت شده است، دوستی، برادری و حکومت بر دل های مجموعه تحت امر است

به گزارش پایگاه خبری وزارت راه وشهرسازی از آذربایجان شرقی؛ حمید مردانیان  مشاور وزیر در امور ایثارگران در دیدار چهره به چهره با کارکنان  اداره کل راهداری وحمل ونقل جاده ای استان گفت :   یک مدیر خوب مدیری است که صبر نمی کند تا کارمند به خاطر مشکلش به او مراجعه کند، بلکه خود مدیر باید پیشدستانه مراجعه کرده و به امور زیردستانش رسیدگی کند.

وی خدمت به مردم را یکی از مهم ترین هدف های نظام اسلامی دانست و گفت: آنهایی که دستی در کار دارند، باید منشا حال خوب مردم بوده و در سریع ترین زمان ممکن به امورات آنها رسیدگی کنند.

مشاور وزیر راه و شهرسازی در امور ایثارگران، روراستی ، خوش خویی و تلاش برای حل مشکلات مردم را از راه های عاقبت بخیری عنوان‌کرد و گفت: محافظه کاری و خوب جلوه دادن خود، در حالی که گرهی از امور مردم باز نشود، عین نفاق است و باید نمره قبولی خودمان‌ را در خدمت بی منت به مردم بدانیم.

صبح امروز چهارشنبه چهارم مرداد؛ حمید مردانیان مشاور عالی وزیر راه و شهرسازی در امور ایثارگران با حضور در اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده ای آذربایجان شرقی، با تک تک کارمندان این اداره کل دیدار و گفتگو کرد.