شناسهٔ خبر: 118789 - سرویس استان‌ها
نسخه قابل چاپ

استاندار کرمانشاه در جلسه کمیسیون ماده ۵ اعلام کرد؛

زیرساخت‌های پروژه‌ نهضت ملی مسکن ، باید به سرعت تأمین شود

جلسه کمیسیون ماده 5 استاندار کرمانشاه گفت: با توجه به اینکه طرح جهش ملی مسکن نیازمند یک همکاری به ویژه بین مجموعه هایی مانند راه و شهرسازی، بانک مسکن و شرکت های آب، برق و گاز است، ، باید تمام دستگاه ها در کنار هم جمع تا در صورت وجود مشکل ، نسبت به رفع آنها اقدام شود.

به گزارش پایگاه خبری وزارت راه و شهر سازی (کرمانشاه) ، بهمن امیری مقدم استاندار و رئیس کمیسیون ماده ۵  استان کرمانشاه گفت: اجرای کامل تعهدات مربوط به طرح نهضت ملی مسکن در کرمانشاه باید در دستور کار و اولویت اصلی مسوولان دستگاه‌های اجرایی ذیربط استان قرار گیرد، گفت: با هدف تسریع در اجرای کامل این طرح و همچنین تعهدات موجود، باید راهکاری اتخاذ شود تا از مشارکت مردم بیشتر استفاده شود که در صورت تحقق این مهم می‌توان نسبت به خانه‌دار کردن اقشار کم درآمد و محروم جامعه گام‌های اساسی برداشت .

در این نشست مهرداد آهکی مدیر کل راه و شهرسازی هم با اشاره به اینکه بررسی طرح‌های تفصیلی شهرهای صحنه و پاوه در دستور کار جلسه بود، خاطرنشان کرد: بررسی طرح های نهضت ملی مسکن شهرهای اسلام آباد، جوانرود، روانسر نیز در این جلسه مطرح شد.

مدیرکل راه و شهرسازی استان کرمانشاه تاکید کرد: تعدادی از پرونده‌های کمیسیون ماده ۵ شهر کرمانشاه نیز مطرح و پس از پایان جلسه بر اساس دستورات استاندار مطابق معمول مصوبات عملی خواهند شد.