شناسهٔ خبر: 118845 - سرویس استان‌ها
نسخه قابل چاپ

در جلسه شورای معاونین اداره کل راه و شهرسازی استان اصفهان؛

برنامه ریزی و اولویت بندی پروژه‌های راه و شهرسازی استان اصفهان / تاکید برهمخوانی اجرای پروژه‌ها با برنامه زمان بندی

شورای مدیران- اصفهان جلسه شورای معاونین اداره‌کل راه و شهرسازی استان اصفهان با هدف بررسی مشکلات حوزه‌های کاری مختلف و دستیابی به راهکار مناسب جهت رفع موانع تشکیل و ضمن اولویت بندی پروژه‌ها، برنامه ریزی دقیق جهت اجرای آن بعمل آمد.

به گزارش پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی (اصفهان)، جلسه شورای معاونین اداره‌کل راه و شهرسازی استان اصفهان با حضور علیرضا قاری‌قرآن مدیرکل راه و شهرسازی استان و اعضای شورای معاونین این اداره کل برگزار شد.  

در این جلسه ضمن رسیدگی به مسائل و مشکلات حوزه‌های کاری مختلف، برنامه‌های اولویت‌دار مطرح و وضعیت پروژه ها، بودجه های مربوطه، مسائل مالی پرسنلی و ... مورد بررسی قرار گرفت همچنین راهبردهای لازم جهت نیل به اهداف سازمانی و تسریع امورارائه شد.  

قاری‌قرآن در طی این نشست پس از استماع گزارشات ارائه شده توسط معاونین، انتظارات خود را مطرح کرد و با ارئه رهنمودهای لازم از آنان خواست با جدیت کامل و سیاستگذاری دقیق، هدف تعیین شده سازمانی را جامه عمل بپوشانند.  

وی سرعت بخشی به پیشرفت فیزیکی پروژه های در دست اجرا را یکی از اولویت‌های اداره‌کل برشمرد و گفت: تمامی پروژه‌ها و طرح‌های در دست اجرا چه در بخش راه و چه در بخش مسکن می بایست در بازه زمانی تعریف شده، با کیفیت مناسب به مرحله اجرا و بهره برداری برسد.  

مدیرکل راه و شهرسازی استان اصفهان با یادآوری تاکیدات رهبر معظم انقلاب در خصوص حل مشکل مسکن و تعهدات موجود در طرح نهضت ملی مسکن استان مباحث مرتبط با الحاق اراضی، تامین زمین این طرح و اجرای مصوبات شورای مسکن استان را مورد بررسی قرار داد.  

وی با بیان اینکه این اداره‌کل در خصوص طرح نهضت ملی مسکن، درتعامل و هماهنگی کامل با وزارت راه و شهرسازی و دستگاه‌های اجرایی ذیربط قرار دارد از معاونین این اداره‌کل خواست تا با بهره‌برداری از ظرفیت‌های ویژه موجود اجرای این طرح را به بهترین شکل ممکن سرعت ببخشند و مسائل مرتبط با آن را بصورت ریشه‌ای پیگیری کنند.  

قاری‌قرآن با اشاره به وضعیت اعتبارات اداره‌کل راه و شهرسازی استان اصفهان بر پیگیری جهت جذب اعتبارات تاکید کرد و گفت: رفع مشکلات و مسائل مالی پروژه‌های در حال اجرا و قابل افتتاح همت ویژه و پیگیری مستمر می‌طلبد.  

وی ضمن بررسی وضعیت پروژه‌های راهسازی استان به تاثیر پروژه کمربندی جنوب غرب اصفهان در کاهش بار ترافیکی و تسهیل تردد مردم اصفهان اشاره کرد و رهنمودهای لازم را جهت رفع مشکلات اجرایی، مالی و آزادسازی این پروژه ارائه داد.  

گفتنی است: در این جلسه ضمن بررسی مسائل مالی پرسنل و رفاهی آنان، برنامه ریزی لازم جهت ساماندهی نیروی انسانی و تامین اعتبار برای پرداخت پاداش به کارکنان فعال اداره‌کل بعمل آمد.