شناسهٔ خبر: 118866 - سرویس استان‌ها
نسخه قابل چاپ

به مناسبت هفته پدافند غیرعامل:

مانور تماس اضطراری با سامانه ۱۴۱ برگزار می شود

۱۴۱ مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده ای خوزستان از برگزاری مانور تماس اضطراری با سامانه ۱۴۱ به مناسبت هفته پدافند غیر عامل خبر داد.

به پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی از خوزستان، محمد جولانژاد اظهار کرد: به مناسبت هفته پدافند غیر عامل فردا ۴ آبان ساعت ۹ الی ۹:۳۰  مانور تماس اضطراری با سامانه ۱۴۱ برگزار می شود.

وی افزود: هم استانی های عزیز می توانند طی تماس با سامانه ۱۴۱ از آخرین وضعیت راه ها، انسداد احتمالی محورها و اطلاع یابی از محورهای جایگزین باخبر شده و یا نسبت به ثبت شکایت از بخش حمل و نقل و مشکلات جاده ای اقدام کنند.

مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده ای خوزستان با بیان اینکه هفته پدافند غیرعامل از ۴ الی ۱۱ آبان  برگزار می شود، گفت: شعار امسال این هفته «برای مردم؛ پدافند دانش بنیان، حفاظت از زیرساخت ها، تداوم کارکردها است و علاوه بر برگزاری مانور تماس اضطراری با سامانه ۱۴۱، پاکسازی حریم محورها مواصلاتی، پارکینگ ها و هرس درختان، آماده سازی ماشین آلات و راهدارخانه ها برای راهداری زمستانی و احیای سامانه ها و سرورها با هماهنگی واحد ارتباطات اداره کل از دیگر برنامه های هفته پافند غیرعامل در اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده ای خوزستان است.