شناسهٔ خبر: 118869 - سرویس استان‌ها
نسخه قابل چاپ

صبح امروز اتفاق افتاد؛

بازدید سرزده استاندار از اداره کل راه و شهرسازی استان یزد

بازدید استاندار از اداره کل.JPG صبح امروز استاندار یزد به اتفاق تعدادی از مشاوران خود، بطور سر زده از ساختمان شماره۲ اداره کل راه و شهرسازی بازدید و از نزدیک با مراجعه کنندگان و کارکنان این اداره کل دیدار و گفتگو کرد.

به گزارش پایگاه خبر وزارت راه و شهرسازی(یزد)، مقام ارشد استان در این دیدار صمیمی، با مراجعه به تک تک اتاقها، پای درد دل کارکنان نشست و مشکلات و درخواست های کارمندان این اداره کل را مورد بررسی قرار داد .

وی در حین بازدید از این ساختمان، با یک ارتباط صمیمی و مردمی، به درخواست های مراجعین با صبوری گوش کرد و از مدیرکل راه و شهرسازی خواست تا در جهت حل مشکلات تسریع نماید.

دکترفاطمی در ادامه این بازدید، طی یک نشستی که با مدیرکل و معاونین این اداره کل داشت خاطرنشان کرد : این اداره کل با وجود یک مدیر جوان انقلابی و پر تلاش و با انگیزه که برخواسته از بدنه همین مجموعه است دارای مسئولیت و ماموریت های متعددی و متنوعی است که جزء مهمترین دستگاههای اجرایی استان محسوب می شود و میزان مطالبات مردمی در حوزه راه، حمل و نقل و زمین و مسکن نسبت به سایر دستگاههای اجرایی استان، بیشتر می باشد.

مدیرکل راه و شهرسازی استان با عرض خیرمقدم و تشکر از حضور استاندار محترم این بازدید را فرصتی دانست تا در جهت بررسی مشکلات معیشتی کارکنان و همچنین خواسته های بر حق همکاران ، بطور مستقیم به سمع و نظرمقام عالی استان برسد

احسان خواجه رضایی با ارائه گزارشی از پیگیری های متعدد در باب ترمیم میزان دریافتی کارکنان و همچنین برنامه ساخت ساختمان متناسب و در خور این مجموعه بزرگ مهندسی، از استاندار محترم خواست تا در جهت محقق شدن این موارد، این اداره کل راه یاری نمایند.

استاندار یزدبا تاکید به پائین بودن اشل حقوقی کارکنان این اداره کل قول مساعد داد تا در جهت ترمیم و اصلاح آن پیگیری نماید

وی در بازدید که از ساختمان این اداره کل داشت فضای اداری فعلی متناسب با شان و جایگاه کارکنان ندانست و افزود: با توجه به فرسودگی ساختمان اداری موجود و اتاق های فشرده و کوچک و راهروهای باریک و متعدد این ساختمان دستور تسریع و پیگیری در ساخت ساختمان متناسب اداری صادر نمود.

در ادامه این دیدار ، از تلاش های همه مدیران و کارشناسان این اداره کل که در جهت خدمت به مردم به ویژه در ساخت مسکن تلاش های فراوان و ارزنده ای داشته اند تقدیر و تشکر نمود .