شناسهٔ خبر: 118913 - سرویس استان‌ها
نسخه قابل چاپ

رئیس اداره راهداری و حمل و نقل جاده‌ای شهرستان‌های گرمسار و آرادان خبر داد؛

خط کشی نزدیک به ۷۰ کیلومتر از محورهای شهرستان گرمسار و آرادان

IMG_20221029_145026_339.jpg رئیس اداره راهداری و حمل و نقل جاده‌ای شهرستان های گرمسار و آرادان از احیای خط کشی بیش از ۶۰ کیلومتر از محورهای شریانی خبر داد.

به گزارش پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی حمید میرآخورلی رئیس اداره راهداری و حمل و نقل جاده‌ای شهرستان های گرمسار و آرادان از شروع خط کشی محورهای شریانی در حوزه شهرستان‌های گرمسار و آرادان خبر داد و گفت: از ابتدای آبان ماه این فعالیت آغاز شده و تاکنون نزدیک به ۲۰ کیلومتر از محورهای شریانی حوزه استحفاظی شهرستان‌های گرمسار و آرادان خط کشی شده اند.
رئیس اداره راهداری و حمل و نقل جاده‌ای شهرستان های گرمسار و آرادان در ادامه سخنان خود اجرای خط کشی و نقوش ترافیکی را از ملزومات موثر در کاهش حوادث و تسهیل سفرهای برون شهری دانست و توضیح داد: اجرای خط کشی محورهای شریانی تا پایان حوزه استحفاظی ادامه دارد و با اتمام این عملیات بیش از ۶۰ کیلومتر از راههای شریانی از احیای خط کشی بهره مند خواهند شد.
وی افزود: با توجه به اجرای عملیات روکش آسفالت در سطح محورهای روستایی ساروزن، رشمه، ملیجان، چهارقشلاق، محمدآباد و کردوان بالغ بر ۶ کیلومتر از این محورها نیز خط کشی و به بهره برداری خواهد رسید.
میرآخورلی اظهار داشت: بی تردید ازعوامل اصلی دراجرای مناسب و مانایی خطوط و نقوش ترافیکی، عدم عبور وسائط نقلیه از روی خطوط بخصوص در ساعات اولیه بعد از اجرا می باشد، لذا از رانندگان و کاربران محترم تقاضا داریم تا نسبت به رعایت این مهم عنایت داشته و در بین خطوط حرکت کنند. 
رئیس اداره راهداری و حمل و نقل جاده‌ای شهرستان های گرمسار و آرادان در پایان گفت: اقدامات گسترده خط‌کشی، تامین روشنایی و رفع خاموشی، لکه‌گیری آسفالت، پاکسازی و زیباسازی حریم راه‌ها، شانه‌سازی، آشکارسازی نقاط پرحادثه، نصب انواع علائم اخطاری قوس و نصب گاردریل، ساماندهی و افزایش اثر بخشی علائم در طول محورها تنها بخشی از اقدامات ایمن‌سازی این اداره در چند ماه اخیر بوده است.