شناسهٔ خبر: 119020 - سرویس استان‌ها
نسخه قابل چاپ

در نیمه نخست سال ۱۴۰۱؛

واگذاری و اجاره بیش از ۳۱۴ میلیارد ریال از اراضی دولتی استان اصفهان

عباس صالحی-اصفهان رئیس اداره پیمان و رسیدگی و قراردادها اداره‌کل راه و شهرسازی استان اصفهان از برگزاری مزایده و به نتیجه رسیدن واگذاری و اجاره ۳۳ قطعه اراضی دولتی استان به ارزش بالغ بر ۳۱۴ میلیارد ریال خبر داد.

عباس صالحی رئیس اداره پیمان و رسیدگی و قراردادها اداره‌کل راه و شهرسازی استان اصفهان در گفت‌وگو با خبرنگار پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی (اصفهان) در خصوص وضعیت مزایده‌های برگزار شده و واگذاری و اجاره اراضی دولتی استان اصفهان اظهار داشت: امسال واگذاری و اجاره ۳۳ قطعه اراضی دولتی در سطح استان اصفهان به ارزش بالغ بر ۳۱۴ میلیارد ریال از طریق مزایده به نتیجه رسید.    

وی اذعان داشت: در سال جاری در بخش برگزاری مناقصه‌ها ۳۱ مورد از طریق مناقصه عمومی، ۶۹ مورد از طریق استعلام از سامانه ستاد ایران و یک مورد نیز ترک تشریفات انجام شده که جمعاً از این میزان ۵۰ مورد آن به نتیجه رسیده و منجر به انتخاب پیمانکار و یا مشاور شده است.    

رئیس اداره پیمان و رسیدگی و قراردادها اداره‌کل راه و شهرسازی استان اصفهان با اشاره به اهمیت این اداره در واگذاری مسئولیت اجرای پروژه‌ها به پیمانکاران و مشاوران، اذعان داشت: اداره پیمان و رسیدگی و قراردادها همواره بر حفظ کیفیت پروژه‌های احداثی در بالاترین سطح تاکید دارد.  

وی افزود: پروژه‌های در دست احداث اداره کل راه و شهرسازی استان اصفهان با رعایت دقیق قوانین و مقررات پیمان و رسیدگی انجام و از اعمال سلیقه‌های شخصی پرهیز می‌شود.  

صالحی با بیان اینکه در شش ماهه ابتدای امسال ۱۹۰ فقره صورت وضعیت موقت و ۶۱ فقره صورت وضعیت قطعی مورد بررسی و رسیدگی قرار گرفته است عنوان کرد: ثبت اطلاعات  ۵۱ قرارد در نرم‌افزار پیمان، ۲۹ مورد در سامانه پایگاه اطلاعات قراردادهای کشور (تامین اعتبار ملی و استانی) و ۳۷ مورد در سامانه چارگون (تامین اعتبار ملی و استانی) از دیگر اقدامات این اداره بوده است.