شناسهٔ خبر: 119070 - سرویس استان‌ها
نسخه قابل چاپ

رئیس اداره راه و شهرسازی شهرستان فلاورجان خبر داد؛

تحصیل بیش از ۳۹ هکتار اراضی دولتی شهرستان فلاوجان / رشد ۷۰ درصدی اعتبارات تملک دارایی راه و شهرسازی شهرستان فلاورجان 

هوشنگ طایی - اصفهان رئیس اداره راه و شهرسازی شهرستان فلاورجان از تحصیل و اخذ سند تک برگ بیش از ۳۹ هکتار اراضی دولتی این شهرستان در شش ماهه ابتدای سال جاری خبر داد.

به گزارش پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی (اصفهان)؛ هوشنگ طائی رئیس اداره راه و شهرسازی شهرستان فلاورجان اظهار داشت: این اداره همسو با سیاست گذاری‌های معاونت املاک و حقوقی اداره کل راه و شهرسازی استان اصفهان، صیانت از حقوق بیت المال و اخذ اسناد مالکیت تک برگی اراضی دولتی را از اولویت‌های کاری خود قرار داده است.  

وی با اشاره به تحصیل و اخذ اسناد تک برگ اراضی دولتی این شهرستان به مساحت بیش از ۳۹ هکتار اذعان داشت: اخذ اسناد تک برگ از وقوع جرائم مرتبط با حوزه املاک جلوگیری کرده و سد راه سودجویان حوزه اراضی می‌شود.  

رئیس اداره راه و شهرسازی شهرستان فلاورجان اضافه کرد: سه فقره صورتجلسه تغییر نمایندگی اراضی به مساحت‌های بیش از ۶۶۲ هکتار، یکهزار و ۵۱۵ هکتار و ۸۱۰ هکتار انجام و جهت صدور سند تک برگی به نام دولت جمهوری اسلامی ایران به نمایندگی سازمان ملی زمین و مسکن، به اداره ثبت اسناد و املاک شهرستان ارسال شد.  

وی در خصوص وضعیت طرح‌های توسعه شهری شهرستان فلاورجان بیان داشت: شهرهای کلیشاد، سودرجان و بهاران دارای طرح تفضیلی ابلاغ شده است و شهرهای فلاورجان و پیربکران دارای طرح جامع بوده و طرح تفصیلی این دو شهر نیز در مرحله تصویب است.  

طایی ادامه داد: شهر قهدریجان دارای طرح جامع، شهر زازران دارای طرح هادی، شهرهای اشترجان و مینادشت دارای طرح هادی و طرح تفصیلی نیز در دست تهیه، همچنین شهر ابریشم دارای طرح جامع بوده و طرح تفصیلی آن در حال تهیه است.  

وی خاطرنشان کرد: با پیگیری‌های بعمل آمده اعتبارات تملک دارایی‌های راه و شهرسازی شهرستان فلاورجان نسبت به سال ۱۴۰۰ به میزان ۷۰ درصد افزایش داشته است.