شناسهٔ خبر: 119071 - سرویس استان‌ها
نسخه قابل چاپ

رئیس اداره راه و شهرسازی شهرستان گلپایگان خبر داد؛

تخصیص پروژه به ۱۰۱ نفر از متقاضیان نهضت ملی مسکن گلپایگان

غلامرضا امینی - اصفهان رئیس اداره راه و شهرسازی شهرستان گلپایگان با بیان اینکه تا کنون۱۲۰ قطعه زمین برای ساخت ۳۶۰ واحد طرح نهضت ملی مسکن این شهرستان به بنیاد مسکن انقلاب اسلامی تحویل داده شده است گفت: طی واگذاری گروهی انجام شده، تعداد ۱۰۱نفر از متقاضیان حائز شرایط به پروژه اختصاص یافتند.

به گزارش پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی (اصفهان)؛ غلامرضا امینی رئیس اداره راه و شهرسازی شهرستان گلپایگان در خصوص آخرین وضعیت طرح نهضت ملی مسکن این شهرستان اظهار داشت: در شهرستان گلپایگان بیش از شش هزار و ۷۰۰ نفر متقاضی طرح نهضت ملی مسکن بودند و اقدام به ثبت نام کردند، که در این رابطه بررسی و پالایش‌های لازم انجام پذیرفته است.  

وی افزود: تا کنون طی واگذاری گروهی انجام شده، تعداد ۱۰۱نفر از متقاضیان حائز شرایط به پروژه اختصاص یافتند.  

رئیس اداره راه و شهرسازی شهرستان گلپایگان اذعان داشت: بمنظور سرعت بخشی به عملیات ساخت و ساز پروژه‌های طرح نهضت ملی مسکن این شهرستان، طرح آماده سازی ۶۷ هکتاری فاز ۲ مسکن مهر توسط مشاور تهیه و جهت ارائه در کمیسیون ماده ۵ در حال بررسی است.  

وی بیان داشت: در راستای تامین اراضی مورد نیاز برای اجرای طرح نهضت ملی مسکن این شهرستان، تعداد ۱۲۰ قطعه زمین برای ساخت ۳۶۰ واحد به بنیاد مسکن انقلاب اسلامی تحویل داده شد و ۵۰ قطعه زمین دیگر برای ساخت۱۵۰ واحد در مرحله تایید مصوبه هئیت نمایندگی است.  

امینی با بیان اینکه ۱.۳ هکتار از اراضی ملی گلشهر به طرح نهضت ملی مسکن اختصاص داده شده است عنوان کرد: پیشنهاد الحاق ۲۸۲ هکتار از اراضی به محدوده شهری، طرح تفکیکی ۲۴۶ هکتار از اراضی داخل محدوده شهر گلپایگان، طرح تفکیکی ۹ هزار متر مربع در شهر گوگد و نیز الحاق ۳.۲ هکتار از اراضی شهر گوگد به محدوده شهری در کمیسیون ماده ۵ استان در دست پیگیری است.