شناسهٔ خبر: 119144 - سرویس استان‌ها
نسخه قابل چاپ

رئیس اداره راه و شهرسازی شهرستان خوانسار خبر داد؛

واگذاری بیش از ۸۰۰۰ مترمربع اراضی دولتی خوانسار در راستای تامین خدمات 

شاهی.خوانسار رئیس اداره راه و شهرسازی شهرستان خوانسار گفت: بیش از ۸۰۰۰ مترمربع اراضی دولتی شهرستان خوانسار با کاربری‌های مختلف در راستای تامین خدمات در محدوده و حریم شهری واگذار شد.

به گزارش پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی (اصفهان)؛ سعید شاهی رئیس اداره راه و شهرسازی شهرستان خوانسار اظهار کرد: مطابق با سیاست گذاری‌های معاونت املاک و حقوقی اداره‌کل راه و شهرسازی استان اصفهان و تلاش‌های بعمل آمده در این شهرستان، در سالجاری بیش از هشت هزار مترمربع از اراضی دولتی شهرستان خوانسار در راستای تامین خدمات در محدوده وحریم شهری، واگذار شد.  

وی با بیان اینکه واگذاری اراضی براساس کاربری‌های مرتبط در چارچوب آئین‌نامه‌های مصوب همراه با رعایت ضوابط و مقررات شهرسازی و طرح‌های آتی توسعه عمران انجام می‌شود گفت: اراضی واگذار شده شامل پنج هزار مترمربع با کاربری اداری جهت احداث راهدارخانه و بیش از دو هزار و ۹۰۰ مترمربع با کاربری تاسیسات زیر بنایی برای پایگاه امداد جاده‌ای و ... بوده است.  
رئیس اداره راه و شهرسازی شهرستان خوانسار در خصوص وضعیت طرح‌های تفصیلی این شهرستان اذعان داشت: طرح تفضیلی شهر خوانسار تهیه و جلسات متعددی با اعضای کارگروه برگزار شده و در مراحل انتهایی تصویب است.