شناسهٔ خبر: 119159 - سرویس استان‌ها
نسخه قابل چاپ

مدیرکل راه و شهرسازی استان اصفهان در دیدار با انبوه‌سازان مسکن تاکید کرد؛

تسریع در اخذ پروانه ساختمانی طرح نهضت ملی مسکن شهر جدید بهارستان 

دیدار مدیرکل راه و شهرسازی استان اصفهان با سازندگان مسکن مدیرکل راه و شهرسازی استان اصفهان با حضور در محل اجرای طرح نهضت ملی مسکن شهرجدید بهارستان و در دیدار با سازندگان این طرح راهکارهای مناسبی جهت سرعت دهی به روند اخذ پروانه ساختمانی را ارائه داد.

به گزارش پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی (اصفهان)؛ در راستای سرعت‌بخشی به پروژه‌های طرح نهضت ملی مسکن استان اصفهان، علیرضا قاری‌قرآن مدیرکل راه و شهرسازی استان با حضور در محل اجرای طرح نهضت ملی مسکن شهر جدید بهارستان از روند اجرای این پروژه بازدید بعمل آورد و پیشرفت فیزیکی آن را از نزدیک مورد بررسی قرار داد.  

در ادامه طی نشستی با جمعی از سازندگان و انبوه‌سازان مسکن بر تسریع اجرای پروژه‌ها تاکید و ضمن بررسی مسائل و مشکلات مرتبط، مصوبات جلسات پیشین مورد رصد و پیگیری قرار گرفت.  

مدیرکل راه و شهرسازی استان اصفهان پس از استماع مباحث مطرح شده از سوی سازندگان و انبوه‌سازان مسکن، راهکارهای عملی در راستای تسریع اجرای این طرح را ارائه کرد همچین مباحثی که نیاز به مصوبه شورای مسکن استان داشتند جهت طرح در آن جلسه احصا شدند.  

وی پس از بررسی برنامه زمان بندی پروژه‌های طرح نهضت ملی مسکن شهر جدید بهارستان، برنامه تدوین شده را مطلوب عنوان کرد و گفت: در جلسات آتی، روند اجرا مطابق با برنامه پیگیری می‌شود و در صورت عدم تطابق، مصداق‌های مرتبط بررسی و مشکلات در محل اجرای پروژه حل می‌شود.  

قاری‌قرآن با تاکید بر اجرای پروژه‌ها براساس ساز و کار ویژه و مشخص، راهکارهای مناسب جهت سرعت بخشی به اخذ پروانه ساختمانی هم در خصوص پروژه‌های نهضت ملی مسکن بهارستان که دارای سازنده منتخب هستند و هم در خصوص اراضی که در مرحله انتخاب سازنده قرار دارند ارائه داد و مقرر شد روش‌های در نظر گرفته شده در اسرع وقت اجرایی شود.  

گفتنی است: جلسات پیشبرد و رفع مسائل و مشکلات طرح نهضت ملی مسکن شهر جدید بهارستان به صورت هر دو هفته یکبار در محل کارگاه این طرح با هدف بررسی مشکلات اجرایی و حل و فصل موانع تشکیل می‌شود که با این تمهید از ورود مباحث به روندهای طولانی جلوگیری بعمل می‌آید و با حضور نماینده سازندگان مشکلات به صورت ریزبینانه رسیدگی می‌شود.