شناسهٔ خبر: 119203 - سرویس استان‌ها
نسخه قابل چاپ

در نشست مشترک با فرماندار و شهرداران شهرستان شاهین‌شهر و میمه تاکید شد؛

ضرورت آسیب‌شناسی طرح تفصیلی شاهین‌شهر 

نشست مشترک مدیرکل راه و شهرسازی استان اصفهان با فرماندار و شهرداران شهرستان شاهین‌شهر و میمه در نشست مشترک مدیرکل راه و شهرسازی استان اصفهان با فرماندار و شهرداران شهرستان شاهین‌شهر و میمه که با هدف پیگیری طرح‌های حوزه راه و شهرسازی این شهرستان برگزار شد سرعت بخشی به آسیب‌شناسی طرح تفصیلی شاهین‌شهر دستور کار قرار گرفت.

به گزارش پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی (اصفهان)؛ جلسه‌ای بمنظور بررسی مسائل و مشکلات طرح‌های حوزه راه و شهرسازی شهرستان شاهین‌شهر و میمه با حضور علیرضا قاری‌قرآن مدیرکل راه و شهرسازی استان اصفهان، فرماندار و شهرداران این شهرستان و معاونین و رؤسای ذیربط برگزار شد. 

در این جلسه که به میزبانی اداره‌کل راه و شهرسازی استان اصفهان تشکیل شد، به طور ویژه مسائل و مشکلات مرتبط با اراضی دولتی، مباحث فی‌مابین راه و شهرسازی و شهرداری و مشکلات طرح‌های توسعه شهری شاهین‌شهر مورد بررسی و تصمیم گیری قرار گرفت. 

دراین دیدار طرح‌های حوزه راه و شهرسازی این شهرستان و روند اعتباری طرح‌های در دست اجرا مورد بررسی قرارگرفت و جهت رفع موانع، راهکارهایی ارائه شد. 

مدیرکل راه و شهرسازی استان اصفهان با اشاره به اهمیت طرح‌های تفصیلی در مشخص شدن وضعیت دقیق کابری‌ها، تراکم‌ها و گذرها در سطح شهر و تعیین اولویت‌های مربوط به نوسازی و بهسازی، تاکید ‌کرد مشکلات طرح تفصیلی شهر شاهین‌شهر با سرعت پیگیری و مرتفع شود، همچنین در خصوص طرح جامع این شهر نیز در اسرع وقت ‌اقدامات لازم بعمل آید. 

وی هدف از این جلسه را تعامل و همکاری به منظور بررسی مشکلات حوزه‌های مختلف کاری این اداره‌کل عنوان و ابراز امیدواری کرد: با برنامه‌ریزی بعمل آمده و تلاش مضاعف بتوان سرعت قابل توجهی در روند اجرای طرح‌ها داشت. 

گفتنی است در این جلسه مباحثی پیرامون انتقال اسناد، واگذاری اراضی و مشکلات طرح‌های توسعه شهری مطرح و ضمن بررسی راهکارهای مناسب در این باره ارائه شد.