شناسهٔ خبر: 119248 - سرویس استان‌ها
نسخه قابل چاپ

بی واسطه و بدون قرار قبلی؛

دیدار و ملاقات مدیرکل راه و شهرسازی استان قم با ۴۵ مراجعه کننده

جهاد تبیین؛ قم رییس اداره ارتباطات و اطلاع رسانی راه و شهرسازی استان قم گفت: با هدف حل مشکلات و مسائل مراجعین و تمکین ارباب رجوع، مدیر کل راه و شهرسازی استان روز پنجشنبه مورخ ۱۲ آبان سال جاری با ۴۵ نفر مراجعه کننده به صورت چهره به چهره و بدون واسطه و قرار قبلی دیدار و گفتگو کرد.

به گزارش پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی(قم)، مهدی رحیمی راد، رئیس اداره ارتباطات و اطلاع رسانی راه و شهرسازی استان قم اظهار کرد: برنامه ملاقات و دیدار با صادقی مدیرکل راه و شهرسازی استان، هر هفته پنج شنبه از ساعت ۱۰ در محل ساختمان شماره یک اداره کل واقع در بلوار تعاون برگزار می شود.

وی افزود: براساس باور به پاسخگویی، شفافیت و احترام به مراجعین، این ملاقات بدون وقفه، مستمر و بدون قرار قبلی و بی واسطه انجام می شود.

رحیمی راد تصریح کرد: در این ملاقات ها مدیرکل پس از استماع درخواست ها و مسائل مراجعین دستورات لازم را برای رفع مشکلات و تسریع در امور مربوط به آن در چارچوب قوانین و مقررات صادر می کند.

وی گفت: در این هفته نیز تعداد ۴۵ تن از مراجعین با مدیرکل دیدار کردند که موضوع ۴۰ فقره مربوط به طرح نهضت ملی مسکن بود.

 رئیس اداره ارتباطات و اطلاع رسانی راه و شهرسازی استان قم با بیان این که قوانین در همه موارد صراحت و شفافیت دارد توضیح داد: متقاضیان دیدار با مدیرکل در موضوع طرح نهضت ملی مسکن، چنانچه درخواستشان در چهارچوب قانون و اختیارات استانی باشد، ابتدا موضوع و مشکل خود را با میز خدمت وکارشناسان حوزه مسکن مطرح کنند و در صورت عدم رفع مشکلات، می توانند برای دیدار با مدیرکل اقدام کنند.

رحیمی راد در پایان خاطر نشان کرد: همزمان با جلسه دیدار مردمی مدیرکل، رییس اداره ارتباطات و اطلاع رسانی این اداره کل در خصوص آخرین اخبار و اطلاعات طرح نهضت ملی مسکن استان، با مردم و متقاضیان مسکن به صورت حضوری گفتگو می کند و پاسخگوی ابهامات و سوالات آن ها در خصوص این طرح است.