شناسهٔ خبر: 11931 - سرویس استان‌ها
نسخه قابل چاپ

خسارت به روستاهای شهرستان دشتی در بوشهر؛

بارندگی راه ارتباطی چند روستا در بوشهر را مسدود کرد/ راهداری در صدد بازگشایی محورها

سفر معاون راه روستایی وزیر راه و شهرسازی به بوشهر رئیس اداره ایمنی، ترافیک و حریم راه اداره كل راه و شهرسازی استان بوشهر گفت: توفان، تگرگ و بارندگی چند روز پیش شهرستان دشتی باعث مسدود شدن راه‌های روستایی این شهرستان شده بود که این مسیرها با کمک اداره راهداری دشتی در حال بازگشایی است.

به گزارش پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی به نقل از اداره كل راه و شهرسازي استان بوشهر، عبدالوحید توکلی در جلسه ستاد بحران شهرستان دشتی با اعلام این خبر گفت: بارندگی‌های اخیر درشهرستان دشتی موجب مسدود شدن راه‌های روستایی بن بید و اطراف باغان شد که سریعاً بلدوزر و لودر را به محل اعزام کردیم و آواربرداری و ریزش‌برداری انجام و این مسیر بازگشایی شد.

رئیس اداره ایمنی، ترافیک و حریم راه استان بوشهر با بیان اینکه مدیریت راه روستایی آماده هرگونه کمک به مردم است، افزود:در حوزه شنبه و طسوج خساراتی به برخی ابنیه به وجود آمد. بسیاری از علایم راهنمایی و رانندگی در محورهای ارتباطی نیز خسارت دیدند که برخی از آنها تعمیر و یا دوباره ساخته شد.

عليرضا پوررضا رئیس اداره راه و شهرسازی شهرستان دشتی نیز در حاشیه این جلسه در دشتی مبنی بر اینکه چهار روز است راه ارتباطی و دسترسی به محله ۲۰ خانواری چهارده معصوم روستای باغان قطع است و مردم حتی دسترسی به نان هم ندارند، گفت: ما وظیفه خود می‌دانیم که از کمک به مردم دریغ نکنیم و اولین اقدامی که در روستای باغان انجام خواهیم داد بازگشایی مسیر ارتباطی چهارده معصوم به باغان است./

نظر شما